Kuka tietää mistä saa ostettua/tilattua E30:iin etupenkkien
niskatukiin semmoset hienot valkoiset suojat missä BMW logo?
IMHO :(=)
Samaa mieltä csimann kanssa. Noi niskatuensuojukset oli muodissa silloin kun valkoiset mangelsit vanteina ja kromikaaret oli suurinta huutoa
ei saakeli onks noi kromikaaret ollu joskus oikein muotia :lol: mä ku luulin että niillä vaa peitetään ruosteiset loksunkaaret ja hankitaan näin lisäaikaa ennen peltisepälle viemistä :lol:
BMW-suojukset, kromikaaret, Mangelsit, Wunderbaumeja satenkaaren väreissä, karvanopat (miel. useammat), kuplaiset tummennukset, karvainen ratinpäälynen ja vi...ti antenneja niin kokonaisuus on valmis! Ei muuta kuin baanalle ja tyttöjä katsomaan! Koulutkin on jo alkanut! Yläasteikäsiin kyseinen :(=) -look voi upotakkin!
Kuka tietää mistä saa ostettua/tilattua E30:iin etupenkkien
niskatukiin semmoset hienot valkoiset suojat missä BMW logo?
IMHO :(=)
Samaa mieltä csimann kanssa. Noi niskatuensuojukset oli muodissa silloin kun valkoiset mangelsit vanteina ja kromikaaret oli suurinta huutoa
ei saakeli onks noi kromikaaret ollu joskus oikein muotia :lol: mä ku luulin että niillä vaa peitetään ruosteiset loksunkaaret ja hankitaan näin lisäaikaa ennen peltisepälle viemistä :lol:
Joskus 15v. sitten jengi jonotti varaosaliikkeen tiskillä että sais tilattuu ne "sairaan mageet" kromikaaret siihen upouuteen just kaupasta haettuun mersuun tai Bemariin :roll:
Onneks Bemareissa tosta kromikaarten laittamisesta ei tullut yhtä suuri muoti kuin se mersuissa oli, nimittäin noi oli suunnilleen jokasessa mersussa siihen aikaan. Bemareihin noita ei tainnu onneks saada joka malliin vielä silloin tai sit Bemarinomistajat oli fiksumpia eikä halunnu pilata muuten niin tyylikästä autoa jollain kromihirvityksillä 8)
Jos mulla olis rasvis ja sen takia niskatuki paskaantuis niin pesisin letin kerran pari päivässä ja jos ei sekään auttais niin tukka vekeen nahkaa myöten, on sen verta törkeet nuo suojapussit, ne ei käy kuin lentokoneisiin ja piste
Comment