Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruisku vai kaasari??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -nOksville-
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 91
    • kouvolan kuningaskunta

Ruisku vai kaasari??

Anteeks nyt vaan kun olen ihan täysin idiootti, mut eikö vuoden 1989 316i 1.6:nen kone ole ruisku kone?? sori taas tää tyhmä :oops: kysymys, mut pakko saada varmuus.......
    Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada kaksi..
  • SalminenS
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 105
    • Middle of Nothing, Jaala

on... i = injection...

Comment

• tihuovin
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1422
      • Oulu

Tyhmiä kysymyksiä ei ole... on vain tyhmiä vastauksia. Kukaan ei ole seppä syntyissään, kysymällä oppii ja kysyvä ei tieltä eksy.

i = injection, eli ruiskukone pitäisi olla. Jos ei sitten joku ole vaihtanut vanhaa kaasarikonetta rikkoontuneen tilalle.

t: Timo

Comment

• -nOksville-
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 91
        • kouvolan kuningaskunta

Kiitoksia, miulla vaan oli semmonen pieni epävarmuus, mut olin kyl itekki 98% varma.. Mä olen useimmiten kuullu tosta semmosen version, et ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä :(b)
        Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada kaksi..

Comment

• tihuovin
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 1422
          • Oulu

Originally posted by fastball
          Kiitoksia, miulla vaan oli semmonen pieni epävarmuus, mut olin kyl itekki 98% varma.. Mä olen useimmiten kuullu tosta semmosen version, et ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä :(b)
          Jeps, eräs variaation aiheesta. Mutta itse pidän enemmän omasta (ja monen muun) versiosta. Monesti vaatii suurta rohkeutta kysyä (miksi hitossa?), kun se on itseasiassa ainoa järkevä teko. Jos ei jotain tiedä/osaa, on järjetöntä yrittää ensin, ja kun kaikki on mennyt perseelleen, sitten kysyä. Aika uuno olin itsekin kun aloitin auton kanssa raplaamisen, mutta kysymällä oppi. Ja lisää oppii kokoajan. Sitä vartenhan tällä saitilla käydään.

Kun on itse tietoa muilta saanut, on sitä myös helppo toisten kanssa jakaa.

t: Timo

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎