Nopeusmittari, matkamittari, kierroslukumittari ja bensankulutusmittarit eli kaikki mittarit lopetti yhtäkkiä toimimast... joku inspection valo vaan paloi... ja jarru varotus valot paloi myös... ja oli auto sillon ihan liikkeel... nyt sammuksis matkamittari näyttää jotai pppppp lukemaa... olisko jollain jotain neuvoi..? toi mun bemari on 518i... :help:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mittarit sekoilee...
Collapse
X
-
Noissa mittaristoissa on ollu vikaa, varsinki ne sekoo ku matkamittarissa on 299960km,Uutta mittarii ettimään tai codeboksin vaihto joka on mittariston takana joko liittimessä kiinni tai kiinteästi mittaristossa.Mercedes-Benz cls 350
530DA E60
Ex:
Audi A6 2.7 biturbo quattro
523IA E39
520 E34 2Kpl
535 E34
Comment
-
-
Mikä lie mutta mulla toimii vaan bensamittari ja varoitusvalot, muut pimeenä. Ilmeni korjaamokäynnin jälkeen, hitsattiin migillä kynnyskoteloita. Vaan ainakin akkukenkä oli löysällä eli luultavasti osan aikaa irrotettuna.
Mistä hakea vikaa tai testata, irrotin mittariston ja vaihdoin akut - no working. Johtoniput 2 kpl tiiä mistä tutkia ja mitä? Tarkastin kanssa sulakkeet...
_________
518/84/E28- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Ihan kuin ei saisi virtaa koko systeemi:
1) Minkä värisestä johdosta voi mitat tulovirrat?
2) Miten mittari on maatettu?
3) Mistä kytkentäkaavio?
Haulla täältä kyllä etsinyt, mutta eipä vastausta vielä osunut silmiin... linkki?
Esim. Kello miten se voi olla noin monimutkanen? Miten sen voi tsekata eli irti ja kiinni erilliseen virtasyöttöön, mihin kytken ja mikä jännite?
Hajoaako mittari Migin hitsausjännitteeseen jos hitsari on unohtannu irrottaa akun kengän (muuta kait ei kotelopalkin korjauksen yhteydessä voi tapahtua)? :sekasin:- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
Comment