Käykö toi nesteen öljy ohjaustehostajaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
atf-x ?
Collapse
X
-
Originally posted by Artoo View PostMitä toi X meinaahttp://www.neste.fi/tp_tiedote.aspx?...&lang=&type=tt
Comment
-
-
Originally posted by Jaakeri View Postkai se on vaan jotakin vähä paranneltua ölppää tai jotainhttp://www.neste.fi/tp_tiedote.aspx?...&lang=&type=tt
Riittääköhän litra
Comment
-
-
Originally posted by Artoo View PostJooo eiköhän se sinne mene=)
Riittääköhän litraRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Tai sitten vaihtaa kerralla synteettiset Febi S6161 nesteet huuhdellen koko järjestelmän uudella tavaralla.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Artoo View PostVanhat pihalle ja uudet sisään?
Lähteekö se siitä kiertään vai pitääkö sitä ilmailla
Tehostinjärjestelmän huuhtelu: Imetään säiliö tyhjäksi. Paluuletku (yleensä ylempi) irti säiliöstä ja ohjataan keräysastiaan. Paluun liitos säiliössä tulpataan esim. letkun pätkällä. Eturenkaat nostetaan ilmaan. Moottori käynnissä apumies veivaa ohjausta laidasta laitaan. Samalla säiliöön kaadetaan koko ajan uutta nestettä (kannattaa pitää valmiiksi käsillä purkit avattuna 2-3 litraa). Osat nippuun ja kovaa ajoa. Jos järjestelmä on ollut osin tyhjillään tai huuhtelun aikana pumppu pääsee imaisemaan ilmaa, ilmataan kuten edellä ohjaus laidasta laitaan muutamaan kertaan, kunnes vaahtoaminen säiliössä rauhoittuu.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMinultako kysyit?
Tehostinjärjestelmän huuhtelu: Imetään säiliö tyhjäksi. Paluuletku (yleensä ylempi) irti säiliöstä ja ohjataan keräysastiaan. Paluun liitos säiliössä tulpataan esim. letkun pätkällä. Eturenkaat nostetaan ilmaan. Moottori käynnissä apumies veivaa ohjausta laidasta laitaan. Samalla säiliöön kaadetaan koko ajan uutta nestettä (kannattaa pitää valmiiksi käsillä purkit avattuna 2-3 litraa). Osat nippuun ja kovaa ajoa. Jos järjestelmä on ollut osin tyhjillään tai huuhtelun aikana pumppu pääsee imaisemaan ilmaa, ilmataan kuten edellä ohjaus laidasta laitaan muutamaan kertaan, kunnes vaahtoaminen säiliössä rauhoittuu.
Kiitos..
Joillekkin se vaan pitää vääntää rautalangastaLast edited by Artoo; 19-07-2007, 09:16.
Comment
-
Comment