Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tyhmän Kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heiska
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 2024
    • Mikkeli

    Tyhmän Kysymyksiä

    Eli auto on E36 316i -91 M40 moottorilla
    Eilen olin kotipihasta lähdössä ja auto ei lähtenytkään käyntiin, startti ei sanonut mitään. Yritin työntää, EI mitään. Sit kurkistin konepelliin alle ja huomasin kampiakselin pyörintäanturin johdon hankautuneen melkein poikki laturin hihnaan. Se on ilmeisesti vetässy piuhan oikkariin.
    Mihin kaikkeen toi anturi vaikuttaa ja mitä kaikkea pahimmassa tapauksessa mulla on kärähtänyt??

    Sit toinen kysymys:
    Miten ilmataan kytkin??

    Kolme:
    Ei Kellää olis tota anturia myydä???

    Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU
  • ile01
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 191
    • Helsinki

    #2
    Polje kytkin poljinta 10kertaa... sitten päästä nesteet työsylinterin ilmausruuvista pidä kytkin painettuna koko ajan, ilmaus ruuvi kiinni ja kytkin ylös, tätä voi joutua toistamaan...muutaman kerran, joss työsylinterin tappi ei menee tarpaax sisään sen joutuu tekemään käsin...
    tähän voi tarvita kaveria, jos ei ole ilmaus vempaimia
    vhl:llän vemppa team

    Comment

    • hannup
      Newbiemmer
      • Jun 2004
      • 5
      • Lahti

      #3
      :roll: Tunnistin vaikuttaa sytkään ja polttoaineen syötöön.

      Comment

      • tihuovin
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 1422
        • Oulu

        #4
        Tunnistin vaikuttaa sytytykseen, kuten jo todettiin. Nimensamukaisesti se on kampiakselin asentotunnistin, sen perusteella motronic säätää sytytyksen. Jos anturi on rikki tai johto poikki, moottori ei lähde käyntiin. Startin pitäisi kyllä pyörittää mutta kipinä ei tule varmasti.

        t: Timo

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎