Eli auto on E36 316i -91 M40 moottorilla
Eilen olin kotipihasta lähdössä ja auto ei lähtenytkään käyntiin, startti ei sanonut mitään. Yritin työntää, EI mitään. Sit kurkistin konepelliin alle ja huomasin kampiakselin pyörintäanturin johdon hankautuneen melkein poikki laturin hihnaan. Se on ilmeisesti vetässy piuhan oikkariin.
Mihin kaikkeen toi anturi vaikuttaa ja mitä kaikkea pahimmassa tapauksessa mulla on kärähtänyt??
Sit toinen kysymys:
Miten ilmataan kytkin??
Kolme:
Ei Kellää olis tota anturia myydä???
Eilen olin kotipihasta lähdössä ja auto ei lähtenytkään käyntiin, startti ei sanonut mitään. Yritin työntää, EI mitään. Sit kurkistin konepelliin alle ja huomasin kampiakselin pyörintäanturin johdon hankautuneen melkein poikki laturin hihnaan. Se on ilmeisesti vetässy piuhan oikkariin.
Mihin kaikkeen toi anturi vaikuttaa ja mitä kaikkea pahimmassa tapauksessa mulla on kärähtänyt??
Sit toinen kysymys:
Miten ilmataan kytkin??
Kolme:
Ei Kellää olis tota anturia myydä???
Comment