vaihtelin tuossa yks päivä 525tdssän (-93) konehuoneeseen uusia ali/ylipaine letkuja, ja homma ku oli valmis ja aloin starttaan autoa nii ei käyntiin muka millään, no aikasa ku sahas nii lähtihän se. siitä asti on sama ongelma vaivannut etenkin kylmällä koneella, lämpinä käynnistyy kohtuudella mut ei lähellekkään niinku ennen. ei siinä muuten mitn ihmeellistä mut aikasemmin ei tarvinu ku näyttää avainta nii lähti käyntiin. näky olevan paljon keskustelua aiheesta mut ei mitään mikä auttais mun ongelmaan. Heleppiä!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tds käynnistys ongelma
Collapse
X
-
Siis ongelma alkoi siinä siunaamalla kun vaihdoit ne letkut? Siinä tapauksessa epäilisi kyllä jotain ongelmaa siellä alipainepuolella. Palaako "suutinvalo" kun käynnistät? Mulla paloi ennen kuin vaihdoin sen anturisuuttimen viidennen pytyn kohdalla koska se vuoti. Startti piti vaihtaa koska jatkuvan käynnistelyn jälkeen siitä kului ei hiilet vaan kupari hiilien alta pois. Sitten loppui se tankin naftapumppu joka meni vaihtoon. Näiden jälkeen on auto käynnistynyt joka kerta sekä kylmänä että lämpimänä heti tai ainakin viimeistään sitten kun muistaa pitää sen hiljaisen hetken Hitlerille ensin.Yamaha XJ750 ja XJ900
E32 730iA
ex E32 750iAL
ex E34 525tdsA Touring
-
-
Originally posted by kartsan View PostSiis ongelma alkoi siinä siunaamalla kun vaihdoit ne letkut? Siinä tapauksessa epäilisi kyllä jotain ongelmaa siellä alipainepuolella. Palaako "suutinvalo" kun käynnistät? Mulla paloi ennen kuin vaihdoin sen anturisuuttimen viidennen pytyn kohdalla koska se vuoti. Startti piti vaihtaa koska jatkuvan käynnistelyn jälkeen siitä kului ei hiilet vaan kupari hiilien alta pois. Sitten loppui se tankin naftapumppu joka meni vaihtoon. Näiden jälkeen on auto käynnistynyt joka kerta sekä kylmänä että lämpimänä heti tai ainakin viimeistään sitten kun muistaa pitää sen hiljaisen hetken Hitlerille ensin...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
ettei olis käyny sillai et on ollu ne paluuputkien natsat vähä murteessa sieltä juurestaan (murtuu helposti) ja kun olet vaihtanut letkun se jäi hieman vuotamaan, jolloin ottaa ilmaa sieltä järjestelmään, kylmänä on ehtinyt tyhjätä pumpun, ja kun sahaa niin se ilmaa ittensä ja lähtee käymään. kuumana kun ei seiso kauaa niin ei ehdi tyhjäämään kaikkea naftaa tankkiin...
Onko jonkun suuttimen juuressa märkää? jos on niin suutin vaihtoon.
testaappa että kone käymään, painat vuoron perään joka letkun kasaan ja katot alkaako jostain letkun juuresta nafta lentämään?
Entäpä oliko letku sitä kangas päällysteistä paskaa vai gatesin 3,2mm kumiletkua? muuta en ite laita ikinä kun tota gatesia-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by ongelmalapsi View Postettei olis käyny sillai et on ollu ne paluuputkien natsat vähä murteessa sieltä juurestaan (murtuu helposti) ja kun olet vaihtanut letkun se jäi hieman vuotamaan, jolloin ottaa ilmaa sieltä järjestelmään, kylmänä on ehtinyt tyhjätä pumpun, ja kun sahaa niin se ilmaa ittensä ja lähtee käymään. kuumana kun ei seiso kauaa niin ei ehdi tyhjäämään kaikkea naftaa tankkiin...
Onko jonkun suuttimen juuressa märkää? jos on niin suutin vaihtoon.
testaappa että kone käymään, painat vuoron perään joka letkun kasaan ja katot alkaako jostain letkun juuresta nafta lentämään?
Entäpä oliko letku sitä kangas päällysteistä paskaa vai gatesin 3,2mm kumiletkua? muuta en ite laita ikinä kun tota gatesia..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
Comment