Kuinka paksu pakkelikerros alkaa tuottamaan vaaran sille että se alkaa lohkeilemaan/tippuu pois? Näyttäisi siltä että joko tehtaalta tulleesaan (mitä epäilen), tai jostain muusta syystä on maalipinnan alla pakkelia mielestäni hieman liikaa. Pakkelia on hiottu muutamista kohdista pois, ja alla on suoraa peltiä mikä myöskin ihmetyttää, ymmärtäisin jos siellä olisi lommoa/saumaa, mutta eipä ole löytynyt. Onko joku huvikseen ruutannut ruiskukittiä menemään vai voiko autossa olla tehtaan jäljiltä ~1,5-2mm pakkelia? Mitään kolaroinnin jälkiä ei ole löytynyt, vaikka autoa on purettu ja tutkittu tässä jo hieman, ja huomenna jatketaan. Autohan on siis e34 m5 touring.
Vaihtoehtoina on joko antaa tuon olla kuten on ja maalauttaa ylitse, tai vetää auto pellille ja sitten ruveta veteleen pohjia + maalia. Jälkimmäinen on kyllä työlästä, mutta jos se on ainoa tae ettei autoa tarvitse taas vuoden parin päästä ruveta laittamaan niin taitaa se tulla eteen. Mitäs raati sanoo?
Vaihtoehtoina on joko antaa tuon olla kuten on ja maalauttaa ylitse, tai vetää auto pellille ja sitten ruveta veteleen pohjia + maalia. Jälkimmäinen on kyllä työlästä, mutta jos se on ainoa tae ettei autoa tarvitse taas vuoden parin päästä ruveta laittamaan niin taitaa se tulla eteen. Mitäs raati sanoo?
Comment