325:n pakosarja 328:iin?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• -Teevee-
    replied
    Jepjep, ei hinnoista ruikuteta, mut mulle Bemari ei ole se harrasteauto vaan käyttöauto..harrasteautoon tommoset summat ovatkin vielä pientä.

Leave a comment:

• jvakeva
    replied
    Originally posted by -Teevee- View Post
    Marteliukselta katoin ni 700euroa olis pakosarjan hinta siellä..auts!
    noh... siirryppä turboautoihin, niin 700e on sen jälkeen pikkuraha.
    nimim. kokemusta on. esim kanspahvi on jo reilu 250e. että näin. turbo 1000e, ym, ym. pelkästä peruskoneesta tulee helposti 3000e ja kaikki ympärilläoleva päälle. kuitenkin alkuperäishintaansanähden 325 on käytettynä paljonhalvempi kun 200sx nissani. 325 on maksanut n. 300tmk kun nissani n. 180tmk.. ja käytettynä tänäpäivänä nissanit maksaa enemmän. että lopettakaa jo se hinnoista ruikuttaminen. harrastukset maksaa. toki nissaniin saa paremmin ja ennenkaikkea parempia osia kun bemuun, mutta siinä on kyllä paljon enemmän parannettavaakin.
    Last edited by jvakeva; 15-08-2007, 23:05.

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Oolrait, eli pakosarjasta: Luovuin siis koko ideasta laittaa 325:n pakosarja omaani, ei mitään käytännön hyötyä ja ovat keskenään muutenki erilaisia. Omasta oli siis alkuperäisestä pakosarjasta laippa mennyt poikki ja ku kaveripiiristä pari "Bemarigurua" sanoi et 325 pakosarjal sais enemmän potkua.. Mut päätin et vanha pakosarja korjataan ja hitsattiin sit siihen uus laippa. Ja nyt pelittää taas loistavasti.

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Pidetääs poijjaat Viivit ja Esat rauhassa Raumalla ja palataan pakosarjoihin

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Juu tunnen systeris, enkä oo Esa.. Ostin tuon Bemarin Esalta. Mut samaa porukkaa Tappen, Karin ja muitten kans. Joo kyl mä semmosen sinertävän farkun oon ainakin nähnyt, mut onko sitte samalla koneella, en tiedä.. Ja kyllähän noita farkkuja on, mut mitä nyt oon katellu ni aika suuri osa 320:siä.

Leave a comment:

• Ändi
    replied
    joo on se siinä välillä parkissa.
    sie tunnet siis mun systerin ...

edit: nii sie oot vissiin Esa? .. ei oo muuten ainut vihree 328 farkku. yks on sit viel sun lisäks. M puskurilla jne..
    Last edited by Ändi; 14-08-2007, 08:44.

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Mun Bemarin tunnistaa siitä että on Rauman ainut vihree farkku. Rekkarin alku hzs. Ja luulen tunnistavani sun Bemarin, on vissiin ollut siin Viivin kämpän edessä joitakin kertoja..

Leave a comment:

• Ändi
    replied
    gräp . mä noista banaaneista muistelin et olis ollu -71..
    oleks katsonu runkonumerosta?
    Last edited by Ändi; 20-10-2007, 19:36.

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    -70-vuosmallinen on mun kupla, et läheltä liippas sun veikkaus.=) Juu tarvii törmäillä joku kerta kaupungilla ni käydään kokeilemassa sun Bemua. Tarvis tuo omakin penkittää et tietäis minkämoiset määrät on hevosia lähtökohtana..

Leave a comment:

• Ändi
    replied
    siisti peli ... koppa on visiin -71nen??

lähe koittaan tota mun biilii jokukerta. jollei todelliset hepat oikeesti ole noussu nii käyttöominaisuudet parani ainakin rutkasti. nääs se tehohuippu tulee vasta 6100 kiekan kohilla.

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Ai siis sullakin on 328i ja sait 325:n imarilla 218heppaa? Aika hyvin sit jos pelkkä imari tuo about 25heppaa.. Sit vois kyl itekkin harkita sitä. Ei oo upotettuja takavaloja..semmoset -50-luvun kuplan valot. Tos olis pari kuvaa:

Last edited by -Teevee-; 11-08-2007, 03:45.

Leave a comment:

• Ändi
    replied
    no mulla olis se paikalla. vähän huono vertailla kun mun on automaatti.
    mut 218hp siitä penkitettiin kortelassa.

sporttiauton dynossa saattais olla enemmänkin ku siellä samalla modauksella porukalla jotain 230hp.

oliks siinä sun kuplassa ne "upotutetut" takavalot

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Kyllä mä oikein muistan. Noo..mun kupla on aikoinaan ollu american car showssa..turbotekniikkaa kasailen ja alustaan tulee päivityksiä. Viime kesänä näkyi liikenteessä..semmonen turkoosi. Ei oo m50 imaria omassa Bemussa..enkä varmaan laitakkaan jollei sillä mitään huimaa lopputulosta saa aikaiseksi.

Leave a comment:

• Ändi
    replied
    ooks varma et on sama biili ...
    äänestä sen ainakin tunnisti.

mut tosiaan tais olla 2003 loppuvuonna kun toi lähti lappeenrantaan.

millanes volsu on rakenteilla

onks sul muuten toi M50 imari jo omassa?

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Originally posted by Ändi View Post
    vähimmällä varmasti pääsis ku ostais valmiin peltisatsin ..
    välillä niitä täällä foorumillakin näkee. hinnat 300-500 egee.
    Joo mul on ostoilmoitus ostetaan-osiossa, mut vielä ei tärpännyt.. Marteliukselta katoin ni 700euroa olis pakosarjan hinta siellä..auts! Muistan vielä ku ajelit tolla kuplalla kaupungilla, pidin kyllä lookista. Itelläkin kupla just rakenteilla, mut se onkin toisen foorumin juttuja.

Leave a comment:

Working...