Announcement

Collapse
No announcement yet.

sisustan verhoilujen maalaus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yksinine
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 74
    • Pori

sisustan verhoilujen maalaus?

tarkoituksena olisi maalata tai värjätä katto ja a,b ja c pilarien verhoilut.

onkohan jollain tietoa minkälaisella maalilla sen voisi maalata tai vaihtoehtoisesti värjätä jotenkin?
    lisättäköön sen verran että tarkoitus olisi saada katon ja pilareiden verhoilusta mieluiten valkoinen vaihtoehtoisesti punainen... nyt verhoilu on alkuperäisen harmahtava...
    Last edited by yksinine; 15-08-2007, 05:50.
  • janim110
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 79
    • Kangasala

Foliateciltä löytyy kaiken moisia sisustan maalaukseen tarkoitettuja maaleja spray pulloissa.
    Itse maaalailin edellisen auton harmaita MUOVI osia kyseisen tuotemerkin mustalla sisusta maalilla ja hyvin tarttui ja pysyi.
    Paras vaihtoehto varmaan kuitenkin olis verhoilu.
    e39 530dat-99

Comment

• yksinine
      Bimmer Rookie
      • May 2006
      • 74
      • Pori

verhoilua mietein aluksi kyllä mutta työläs operaatio jos tuon jotenkin fiksusti maalaamalla voi toteuttaa... noihin osiin ei kulutusta kumminkaan tule... ruiskulla olisi tarkoitus maalata kun maalattava ala on kumminkin aika laaja niin spray-maalilla vaikea saada tasaista värisävyä... eli tarvitsisi joku ns kangas maali löytää ruiskukäyttöön...

Comment

• Rockford
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 8028
        • Pinsiö

Kannattaa soittaa Stirwelliin ja saat kaupan päälle pöyristyttävän asiallista palvelua vinkkeineen. Sieltä tilaukseen VHT:n kangas/vinyyli-maalia. On sprayta, mutta riittoisaa ja samalla aineella luultavasti ainoana on tullut vedettyä jopa yhdet penkitkin. Viimeksi maalasin e30:in kattoverhoilun mustaksi ja itse ainakin olen lopputulokseen todella tyytyväinen.
        Valkoisen riittoisuudesta ja peittävyydestä ei ole omakohtaista kokemusta, kun on tullut vain vedettyä mustaa.
        -Dodge Charger -73
        -Mercedes-Benz GLK
        -VW Transporter

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍