Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tekniikka pois!!
Collapse
X
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
-
-
Originally posted by Bemmer View PostEli auto on -06vuoden Bmw 530... Tietääkö kukaan, onko autossa jotain jippoja tehty jos koneen nostaa pois, ettei koko auto tilttaa ikuisesti?! Bemari huollossa sanottiin että tekniikan pois otto menee tuntityönä ja hintaa tulisi +1000e 79,5/h, en nyt tiedä että meneekö tekniikan pois ottoon nuin kauan:think helppohan se on repiä sieltä pois, kun sinne ei bmw:n konetta enää tule!!
Tarkoitus olisi heittää toi tekniikka töölönlahteen
Jossain vaiheessa suomessa(maailmassa) liikkuu ensimmäinen BMW 530EVasia olis eri jos tollasta päätöntä ideaa toteuttais johonki esim.e34 koriin,jonka koneella on laskettu 500000km ja kippaa se tekniikka mielummin mun takapihalle,kun töölön lahteen...
E36 95 316i Sedan
E39 97 540i Touring
E46 99 320Ci Coupe
E53 01 X5 4,4 V8
E65 05 730d
F10 11 523i Sedan
F90 08 320i Sedan
Comment
-
-
Mun mielestä sen tekniikan vois kippaa tonne meiän tallille... Mulla olis sille sijoituskohdekin jo valmiinaKalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment
-
-
Postauksien määrästä voi päätellä projektin vakavuutta... Noh mutta minä voin maksaakkin vähän siitä "tekniikasta", eli vaikka tässä oli ilmeisesti kyse pelkästä moottorista.
Käytätkö akkuina nokialta vapautuvia räjähtäviä kennoja, vai jotain isompia? Tuo 100000W on melkosta paljon
Ei muuta kun onnea projektiin!
edit:kokeile tilttaako, boxilta piuhat irti niin sillähän se selviää!...
Comment
-
-
Kahdessa päivässä vaihdettiin -06 525iA:n moottori merkkiliikkeessä vanhempien autoon. Kaikki toimii.
Varmaan tosi muhkeet soundit e60 sähkömoottorissa kutoskoneen jälkeen.__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Juu, tännehän tuli montasivua tekstiä jo, asiaakin tosi paljon...parempi kääntyä bmw huoltoon, tuossa purkuhommassa... nykykoneen pois ottaminen, kun onkin hieman hankalampi kuin 90luvun autojen, autoon on tullut niin paljon uutta elektroniikkaa, mitkä toimii bmw:n omalla moottorinohjausjärjestelmällä, mitä ny sain infoo bemarilta... mutta pois se lähtee silti, ei nyt ehkä sinne töölönlahteen, koska tuosta 9000km ajetusta tekniikasta saa vielä toistaiseksi rahaa
Tuleva tekniikka pysyy toistaiseksi salassa!
Mutta pientä vinkkiä: http://youtube.com/watch?v=OXqYbNEiW...elated&search=
PS. Kyllä sitä tietoa löytyy kun työkseen sähköautojen parissa pelaan
Comment
-
-
Originally posted by Bemmer View PostJuu, tännehän tuli montasivua tekstiä jo, asiaakin tosi paljon...parempi kääntyä bmw huoltoon, tuossa purkuhommassa... nykykoneen pois ottaminen, kun onkin hieman hankalampi kuin 90luvun autojen, autoon on tullut niin paljon uutta elektroniikkaa, mitkä toimii bmw:n omalla moottorinohjausjärjestelmällä, mitä ny sain infoo bemarilta... mutta pois se lähtee silti, ei nyt ehkä sinne töölönlahteen, koska tuosta 9000km ajetusta tekniikasta saa vielä toistaiseksi rahaa
Tuleva tekniikka pysyy toistaiseksi salassa!
Mutta pientä vinkkiä: http://youtube.com/watch?v=OXqYbNEiW...elated&search=
PS. Kyllä sitä tietoa löytyy kun työkseen sähköautojen parissa pelaanPeugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Auton sähkövarusteiden toimimaan saattaminen ilman alkuperäistä moottoria, johdotusta jne. tulee jokatapauksessa olemaan niin syvä projekti, että ihan sama mikä siellä tilttaa, hommaa tulee silti riittämään.
Eiköhän tuo silti tuo irrotus ole ihan perinteinen homma, enemmän huolettaisi, miten saat auton koskaan toimimaan oikein ilman kaikkia alkuperäisiä ohjainlaitteita.Olli.
Comment
-
-
ajatuksena todella mielenkiintoinen, mutta miten olisi pieni valaisu tilalle tulevasta tekniikasta. eli onko sähkömoottori 1 / 3 - vaiheinen, tasa/vaihtosähkö vai jonkun sortin erikoisvalmisteinen ?. ei se ainakaan voi ihan standardi 3 - vaiheinen 690/400 VAC moottori olla. pelkästään jo painon, tehon ja invertterin tarpeen vuoksi. 100 Kw tehoa tuotettuna alle 690/400 voltilla vaatii jo todella paljon virtaa. tuntuu kyllä aika vahvasti ankalta koko juttu. . .
Comment
-
-
Originally posted by m50 turbo View Posttuo auto mulle irroitan tekniikan ei maksa mitään... tosin pidän itselläni irroittamani osatEiköhä tosta tekniikasta rompepäivillä jonku tonnin saa!
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Comment