Tuli tässä mieleenkö ostin tossa jokupäivä varaosalämpömittarin niin antrui ei kuitenkaan passannut oikeeseen paikaan niin aattelin että toimisko jos yhdistäisin vaan sitten johdot etten laittas varaosamittarin anturia ollenkaan vaan antasin olla alkuperäsen vaa paikallaa? Voiko kalibrointi olla eri?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lämpömittareista..
Collapse
X
-
Originally posted by Preda View PostTuli tässä mieleenkö ostin tossa jokupäivä varaosalämpömittarin niin antrui ei kuitenkaan passannut oikeeseen paikaan niin aattelin että toimisko jos yhdistäisin vaan sitten johdot etten laittas varaosamittarin anturia ollenkaan vaan antasin olla alkuperäsen vaa paikallaa? Voiko kalibrointi olla eri?
Kuten aiemmin mainittu, resistanssi saattaa vaihdella eri mittareiden välillä, netistä löytyy kyllä datasheettejä joista varaosanumerolla saat arvot selvilleex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostYmmärsinkö nyt oikein eli ostit varaosamittarin vanhan (rikkinäisen?) tilalle mutta nyt sitten antaisit vain vanhan olla paikoillaan vai mitenkä, hieman epäselvästi ilmaistu
Kuten aiemmin mainittu, resistanssi saattaa vaihdella eri mittareiden välillä, netistä löytyy kyllä datasheettejä joista varaosanumerolla saat arvot selville
Comment
-
-
Originally posted by Preda View Postno ei varsinaisesti nuin vaanko rakenteilla on jäärataauto jostai poistin alkuperäsen mittariston ja nytten tarkotuksena lisätä vain yksittäisiä mittareita tilalle.
Kyllä luulisi noiden näyttävän about oikein, äkkiäkös tuon kokeilee esim. kiehuvalla vedelläex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment