Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lämpömittareista..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Preda
    Newbiemmer
    • Dec 2006
    • 19

    Lämpömittareista..

    Tuli tässä mieleenkö ostin tossa jokupäivä varaosalämpömittarin niin antrui ei kuitenkaan passannut oikeeseen paikaan niin aattelin että toimisko jos yhdistäisin vaan sitten johdot etten laittas varaosamittarin anturia ollenkaan vaan antasin olla alkuperäsen vaa paikallaa? Voiko kalibrointi olla eri?
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10080
    • KVLA

    #2
    Todennäköisesti on eroja.Kokeilemalla selviää,kun ei siinä hajoa mitään.Vain näyttämä saattaa olla pielessä enemmän tai vähemmän.

    Miksi ei uusi anturi käy?Jos on isompi,niin se on huonompi,mutta ohuemman saa supistusholkilla käymään.Vai jokin muu este?

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4647
      • Tuusula

      #3
      Originally posted by Preda View Post
      Tuli tässä mieleenkö ostin tossa jokupäivä varaosalämpömittarin niin antrui ei kuitenkaan passannut oikeeseen paikaan niin aattelin että toimisko jos yhdistäisin vaan sitten johdot etten laittas varaosamittarin anturia ollenkaan vaan antasin olla alkuperäsen vaa paikallaa? Voiko kalibrointi olla eri?
      Ymmärsinkö nyt oikein eli ostit varaosamittarin vanhan (rikkinäisen?) tilalle mutta nyt sitten antaisit vain vanhan olla paikoillaan vai mitenkä, hieman epäselvästi ilmaistu

      Kuten aiemmin mainittu, resistanssi saattaa vaihdella eri mittareiden välillä, netistä löytyy kyllä datasheettejä joista varaosanumerolla saat arvot selville
      ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2069
        • Banshee - Jyväskylä

        #4
        Mulla ainakin tarvike-VDO -mittari (lämpötila) ymmärtää oikein alkup. BMW/VDO -anturin signaalin.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        • Preda
          Newbiemmer
          • Dec 2006
          • 19

          #5
          Originally posted by Jonsku View Post
          Ymmärsinkö nyt oikein eli ostit varaosamittarin vanhan (rikkinäisen?) tilalle mutta nyt sitten antaisit vain vanhan olla paikoillaan vai mitenkä, hieman epäselvästi ilmaistu

          Kuten aiemmin mainittu, resistanssi saattaa vaihdella eri mittareiden välillä, netistä löytyy kyllä datasheettejä joista varaosanumerolla saat arvot selville
          no ei varsinaisesti nuin vaanko rakenteilla on jäärataauto jostai poistin alkuperäsen mittariston ja nytten tarkotuksena lisätä vain yksittäisiä mittareita tilalle.

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4647
            • Tuusula

            #6
            Originally posted by Preda View Post
            no ei varsinaisesti nuin vaanko rakenteilla on jäärataauto jostai poistin alkuperäsen mittariston ja nytten tarkotuksena lisätä vain yksittäisiä mittareita tilalle.
            Jaa noniin, mittari =! anturi, johan selkeni

            Kyllä luulisi noiden näyttävän about oikein, äkkiäkös tuon kokeilee esim. kiehuvalla vedellä
            ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎