Missä pkseudulla vois teettää tollaset? Ois tuohon omaan 1602:seen tarkotus teettää tollaset jossain vaiheessa. Onko tietoa että onko miten kallista hupia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turvakaarista
Collapse
X
-
Re: Turvakaarista
Originally posted by -Tate-Missä pkseudulla vois teettää tollaset? Ois tuohon omaan 1602:seen tarkotus teettää tollaset jossain vaiheessa. Onko tietoa että onko miten kallista hupia?BMW Rennsport Racing Motorsport ClubBMW Kilpaurheilu Kilpailu Moottoriurheilu Kerho.
Ach so, je mehr, desto besser!sigpic
-
-
Joo eli saumallinen kehikko riittää mulle varsin mainiosti. Tarkotuksena olis se että jos nyt sattuu ajaan lepikkoon ton mun ens kesäks toivottavasti valmistuvan vehkeen niin ois ees jotain apua kehikosta auton sisällä. Eli turvallisuutta haetaan eikä mitään näköä.
Pkseudulla asuvat HUOM!! Kaipaan neuvoja missä vois tollasen teetättää??I Believed I Would Die.
Comment
-
-
Originally posted by rennwagenJakomäessä Mikko Ala-Marttila.
p: 0400-496505
Kaveri käsittääkseni tekee VAIN ja ainoastaan hyväksyttyjä kilpakaaria.
Mitä olen käsittänyt, niin sopuhintainen, mutta varmaan ihan eri planeetalta kuin 100 erkkiä.I Believed I Would Die.
Comment
-
-
Kun muistaa näitä katukaaria väännettäessä sen että autoa tullaan ajamaan ilman kypärää. Olen nähnyt tapauksen/auton jossa mitättömän kevyt takakulmapusu halkaisi kaverin kallon johon hän sitten menehtyi parin päivän kuluttua. Eli väännättäkää se kaari niin että pää ei pääse iskeytymään siihen minkäänlaisessa kolaritilanteessa ja siltikin varmuuden vuoksi pehmuste yläkaareen.
Comment
-
-
Ehottomasti kaikkiin pään lähellä oleviin putkiin pehmusteet, ja aina kun ajaa kaarilla olevilla autolla kovempaa on parempi olla kypärä pääs. Se pää ihmeen herkästi halkee osuessa putkiin pienemmässäkin vauhdissa.
Ei ole mitään järkee pistää katu autoon kaaria jos ei käytä kypärää, henki pois kun se pää kolahtaa kovempaa ilman kypärää putkeen
Comment
-
-
Ei taida pehmusteetkaan riittää, lisäksi sellainen pointti että on todella vaikea mitoittaa putket riittävän etäälle (jos mahdollista, usein ei) koska ihmiskroppa antaa yllättävän paljon periksi kolaritilanteessa. Vaikka tuntuisi, että häkki on miten etäällä, niin kun selkäranka antaakin 10cm löysää, tavoittaa sitä autosta ihan uusia paikkoja. Pienenä testinä voi kaaren pehmustaa, lyödä siihen päällä niin kovaa kuin pystyy, ja sitten päänsärystä selvittyään miettiä miltä tuntuisi lyödä pää siihen vielä 50 kertaa kovempaa.
En laittaisi katuautoon kaaria, ihan niinkuin en kiinteäselkäistä kuppia tai kiinteitä remmejäkään, kaikki noista yksinään tekee katuautosta vain vaarallisemman.
- JjP
Comment
-
-
Hyvä että lisäsit noista kaarien asennuksista.
Koska tarkoitin tolla omalla viestillä oikein rakennettuja, luokiteltuja kaaria, penkkejä ja vöitä. Ne pehmusteet auttaa kummasti kun pahassa tilanteessa hakkaa kypärä putkii(ralli/spritti). Henki lähtee ilman kypärää jos jotain sattuu.
Muut tekeleet on sit omaa luokkaansa.
Comment
-
-
Kiitos paljon kommenteista. En ollut tullut ajatelleeksi tuota pointtia ollenkaan kaarien asennuksessa. Jotain vahvistuksia koriin pitää varmaan kuitenkin tehdä koska tossa autossa on niin paljon muovia ja lasikuitua että toi on täys rusina kun vähänki kolahtaa jonnekkin.I Believed I Would Die.
Comment
-
-
anspa87
Luuppalan kaaret! ei tee pk:n seudulla mutta tulee halvalla sinne! Ite otin ascona b jäärata rassiin kaaret 140€ toimituskuluineen muistaakseni
Comment
-
Originally posted by jpaasoEi taida pehmusteetkaan riittää, lisäksi sellainen pointti että on todella vaikea mitoittaa putket riittävän etäälle (jos mahdollista, usein ei) koska ihmiskroppa antaa yllättävän paljon periksi kolaritilanteessa. Vaikka tuntuisi, että häkki on miten etäällä, niin kun selkäranka antaakin 10cm löysää, tavoittaa sitä autosta ihan uusia paikkoja. Pienenä testinä voi kaaren pehmustaa, lyödä siihen päällä niin kovaa kuin pystyy, ja sitten päänsärystä selvittyään miettiä miltä tuntuisi lyödä pää siihen vielä 50 kertaa kovempaa.
En laittaisi katuautoon kaaria, ihan niinkuin en kiinteäselkäistä kuppia tai kiinteitä remmejäkään, kaikki noista yksinään tekee katuautosta vain vaarallisemman.
- JjP
Comment
-
-
Henkilökohtaisesti en näe mitään järkeä näissä "turvakaarissa" siviiliautoon. Koska niitä harvemmin ajetaan kypärä päässä. :roll:
Olen nähnyt todella pahaa jälkeä mitä pieni ojaan ajo voi saada aikaan kun autoon oli pitänyt tunkea turvakaaret, että näyttäisi urheilulliselta.
Se kaveri ajelee nyt taivaallisissa ralleissa kisaa. Ja tavallaan omaa tyhmyyttään, koska siitä ojaan ajosta olisi selvinnyt polkuautollakin. Nyt auto heijasi sen verran sivuttuin että kallo osui turvakaareen ja aivoverenvuoto seurasi välittömästi siitä..
Eli käyttäkää järkeä noita turvakaaria suunnitellessanne..
Comment
-
-
Re: Turvakaarista
EDIT: ...siirretty myyntipuolelle...Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Comment