Nyt pitäs saada selville miten vanhempi TDS tekniikka eroaa uudemmasta tekniikasta, jota siis käytetään vielä mm. alkupään e39 korissa.
Vanhemmassa kun on tuossa jakajapumpussa se elektroninen "liukupotentiometri" mikä on aivan PASKA(oma uusi meni takuuseen 3kk jälkeen..kertakäyttötavaraa") .
Eli nyt pitäis tietää mitä kaikkea joutuu vaihtamaan/lisäämään, jos laittaa uudemman mallin pumpun missä on induktiivinen KHD-anturi.
-Boxi
-ilmamassamittari?
-EGR?
Kertokaahan varmaa tietoa, ku rupee pikku hiljaa vituttaa noi tsekkiläiset liukupotikalla olevat pumput. Tiedoksi kaikille sen omistajille, että niistä on yli 28% tullut Suomessa takaisin, koska niissä on viallinen tuo määränsäädin (liukupotikka). Kuulemma kosketuspintaan tulee kosketushäiriö!
Mistäkö sitten tunnistaa tuon Tsekeissä valmistetun version? Pumpun kyljessä on laatta, jossa on tyyppikoodien lisäksi 515 numerolla varustettu koodi. Alkuperäisessä koodi on 015. Pumpuilla on kahden vuoden takuu, mutta veikkaampa, että kuluttaja-asiamiehen kautta voi saada vanhemmankin pumpun takuuseen!!!
Vanhemmassa kun on tuossa jakajapumpussa se elektroninen "liukupotentiometri" mikä on aivan PASKA(oma uusi meni takuuseen 3kk jälkeen..kertakäyttötavaraa") .
Eli nyt pitäis tietää mitä kaikkea joutuu vaihtamaan/lisäämään, jos laittaa uudemman mallin pumpun missä on induktiivinen KHD-anturi.
-Boxi
-ilmamassamittari?
-EGR?
Kertokaahan varmaa tietoa, ku rupee pikku hiljaa vituttaa noi tsekkiläiset liukupotikalla olevat pumput. Tiedoksi kaikille sen omistajille, että niistä on yli 28% tullut Suomessa takaisin, koska niissä on viallinen tuo määränsäädin (liukupotikka). Kuulemma kosketuspintaan tulee kosketushäiriö!
Mistäkö sitten tunnistaa tuon Tsekeissä valmistetun version? Pumpun kyljessä on laatta, jossa on tyyppikoodien lisäksi 515 numerolla varustettu koodi. Alkuperäisessä koodi on 015. Pumpuilla on kahden vuoden takuu, mutta veikkaampa, että kuluttaja-asiamiehen kautta voi saada vanhemmankin pumpun takuuseen!!!
Comment