Announcement

Collapse
No announcement yet.

318is coupe/tehon lisäys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • escort
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 339

    318is coupe/tehon lisäys

    kysymys kuuluu :?: 1 MITEN PALJON KO. AUTOSTA saa tehoa purkamatta moottoria?
    mitä pitää tehdä/vaihtaa?
    2 jos vielä halutaan lisää tehoa mitä moottoriin pitää vaihtaa? nokat?portata kansi?vaihtaa läppärungot? ym?

    VAIN TOSI TIETOA ei mitään veijon essolla kuultua.
    onko penkitetty joidenkin osien vaihdon jälkeen ym.
  • Lanttu
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 1643

    #2
    Eipä montaa lisähorsea saa. Lastulla saa vain lompakon ohueksi. Putkella korvat kipeäksi.

    Comment

    • jouskari318is
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 215
      • Tampere

      #3
      Niin, tuo 318is on jo suht hyvässä vireessä vapaastihengittäväksi, joku lastuvalmistaja tais luvata 10 hp lisää mut tiedä sitten mitä se todellisuudessa on.
      Tossa linkki jonkun lastupajan sivuille:

      Comment

      • endurance
        Bimmer Rookie
        • Jun 2004
        • 53

        #4
        tehoa

        kylläkai rahalla sais! dbilaksella olis kaikkea mukavaa mokkulaa tarjolla... http://www.dbilas-dynamic.de/English/dbilas.html
        _____________________________________________
        e36 coupe 32vitka

        Comment

        • Max
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2003
          • 994
          • Kotona

          #5
          Jenkkilästä sais ahtimen, joka on juuri ko. malliin suunniteltu... Ainoa on et täytyis tehdä tuo päästömittaus hässäkkä, jos haluais lailliseksi :arrow: Downing Atlanta. Tehoja tulis ainaki huomattavasti enemmän.... Hintakin on kohillaan eli noin 3500 taalaa :wink:

          Comment

          • jasse777
            Newbiemmer
            • Jun 2005
            • 6

            #6
            318is tehoa.

            Koteloitu kartiosuodatin, BBTB (Isompi läppäinen kaasuläppäkotelo 57mm), lastu tai säädätys dynossa, supersprintin putki katista taaksepäin ja mahdollisesti freeflow katti vanhan monesti tukkeutuneen katin tilalle. www.e36coupe.com sivuilla noilla eväillä on mitattu 165hv tehoja m42 koneesta, vaikuttaa kaasuherkkyyteen myös mukavasti.

            Comment

            • Lanttu
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 1643

              #7
              Jasse777, katalysaattori ei "tukkeudu vähitellen", vaan kerralla esimerkiksi elementin murtumien takia. Jollei mekaanisia iskuja, sytytyshäiriöitä tai muita outoja asioita tapahdu, jotka voisivat päästää suuria määriä bensiiniä "läpi" katalyytille asti, katalysaattori on miltei ikuinen.

              Comment

              • reddewil
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 3015
                • West Coast

                #8
                Originally posted by escort
                kysymys kuuluu :?: 1 MITEN PALJON KO. AUTOSTA saa tehoa purkamatta moottoria?
                mitä pitää tehdä/vaihtaa?
                2 jos vielä halutaan lisää tehoa mitä moottoriin pitää vaihtaa? nokat?portata kansi?vaihtaa läppärungot? ym?

                VAIN TOSI TIETOA ei mitään veijon essolla kuultua.
                onko penkitetty joidenkin osien vaihdon jälkeen ym.
                1.N.1000hv hetkellisesti, esim. dityppioksidilla ja lisäbensalla.
                2.Männät, valaa lohkoon betonit, kanget, kampi, jne.
                Bensaa saa lähimmältä löpöasemalta ja kaasua agalta, woikoskelta, jne. Ei maksa paljoo, bensan hinnat varsinkin vaihtelee todella paljon, niin paha mennä veikkaamaan lopullisia kustannuksia.
                ...

                Comment

                • mr.b
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2004
                  • 169
                  • pietarsaari

                  #9
                  oliko 196 hp mitattu endurance 318is (kieltämättä E30 mutta aika samat koneet) hiotuilla nokkilla, portatulla kanneella/höylätyllä kannella + tehty chippi. lisää tehoa meinasivat että olisi saatavilla eri mäntä/kiertokanki yhdistelmäll mutta silloin jo ollaan koneessa...
                  Last edited by mr.b; 04-04-2006, 18:51.
                  BMW 320iA Touring -95
                  Porsche 944 -86
                  Buell xb9r -03
                  Marin san rafael ~89
                  Jalat -70

                  Comment

                  • [_oikku_]
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2005
                    • 14

                    #10
                    lisää tehoa

                    ei muutako turboa peliin... itsellä on sama 318is mutta turbolla...tehoa mitattu 0,4bar ahdoilla 214hp ja 0,8bar ahdoilla noin 270heppaa. mutta kylläkin joutuu männät ja kannentiivisteen vaihtamaan. eipä ole montaa turbo 318 is:sää suomessa

                    Comment

                    • cck
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2004
                      • 178
                      • Naantali

                      #11
                      Originally posted by [_oikku_]
                      ei muutako turboa peliin... itsellä on sama 318is mutta turbolla...tehoa mitattu 0,4bar ahdoilla 214hp ja 0,8bar ahdoilla noin 270heppaa. mutta kylläkin joutuu männät ja kannentiivisteen vaihtamaan. eipä ole montaa turbo 318 is:sää suomessa
                      Oisko tost sun pelistä mahdollist saada vähä lisäinfoo Ootko kenties käynyt testit läpi... ?
                      Ex- E36 318is -92
                      Ex- CBR 1000rr -06
                      Ex- Mazda 6 -03
                      Ex- Suzuki Hayabusa -08
                      Ex- Audi A4 1.8t Quattro -04
                      Ex- BMW E60 530iA -03/04
                      Taas: Audi A4 1.8t Quattro -04

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎