alkaa kaiketi olemaan ahdin(kin) tiensä päässä (niin kuin on ollut moni muukin paikka tä$$ä kulkuneuvo$$a) viime aikoina
oireet:kiihdytyksessä ahdot nousee lähes 2 kiloon ja silti auto ei kiihdy kunnolla vasta kun ahdot tipahtaa noin 1.4 kiloon niin auto selvästi nykäisee ja lähtee kiihtymään paremmin,turbo myös viheltää oikein ilosesti mennessään 0-100km/h taittuu n.7,9 joten kulkupulessa ei muuten ole suurempaa moittimista,enkä ole saanut autoa vikatilaan.
tiaknoosi:Ahtimen siivet jumii josta johtuu yli ahtaminen ja tähän ainut hoito on mutkan vaihto.
Muita ehdotuksia????
Kysymys: Mitä ahtimia olette asennelleet ja minkälaisin tuloksin? Onko järkeä laittaa suurempaa kuin alkuperäinen ja mitä tapahtuu teholle,väännölle,tehoalueelle,heräämiselle ym. mihinkään suutin päivityksiin en myöskään ajatellut lähteä... tosin olen aika open minded so.....
olis mukava saada vastauksia asiaan vihkiytyneiltä ja toimenpiteen suorittaneilta henkilöiltä..
bmw 530dat -00 225hv/510nm "aavelaiva"
oireet:kiihdytyksessä ahdot nousee lähes 2 kiloon ja silti auto ei kiihdy kunnolla vasta kun ahdot tipahtaa noin 1.4 kiloon niin auto selvästi nykäisee ja lähtee kiihtymään paremmin,turbo myös viheltää oikein ilosesti mennessään 0-100km/h taittuu n.7,9 joten kulkupulessa ei muuten ole suurempaa moittimista,enkä ole saanut autoa vikatilaan.
tiaknoosi:Ahtimen siivet jumii josta johtuu yli ahtaminen ja tähän ainut hoito on mutkan vaihto.
Muita ehdotuksia????
Kysymys: Mitä ahtimia olette asennelleet ja minkälaisin tuloksin? Onko järkeä laittaa suurempaa kuin alkuperäinen ja mitä tapahtuu teholle,väännölle,tehoalueelle,heräämiselle ym. mihinkään suutin päivityksiin en myöskään ajatellut lähteä... tosin olen aika open minded so.....
olis mukava saada vastauksia asiaan vihkiytyneiltä ja toimenpiteen suorittaneilta henkilöiltä..
bmw 530dat -00 225hv/510nm "aavelaiva"
Comment