Tietääkö kukaan paikkaa, josta on hyviä kokemuksia Turun lähistöllä, joka myllyttäisi parhaan loistonsa menettäneen maalipinnan mahdollimman hyvän näköiseksi. Autossani olisi tarvetta käsittelylle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Maalipinnan myllytykseen erikoistunut hyvä paikka Turun seudulla?
Collapse
X
-
Maalipinnan myllytykseen erikoistunut hyvä paikka Turun seudulla?
Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.
Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)
Now: Lamborghini Gallardo 2006
Bmw E39 520 i M5 look (98)
Tags: None
-
-
Jos Saloon asti jaksat ajella niinn täällä ainakin http://www.meriniitynautopuhdistus.fi/ tekee hyvää jälkeä!
-
-
Myllytys
Itse teetin myllytyksen kosmoksen mustaan autoon Raisiossa Pekka Riskillä (sukunimi on harhaanjohtava) ja jälki oli erittäin hyvä Saattaa olla jonoa... Paikka sijaitsee Satakunnantien Gigantin jälkeen juuri Raision puolella (ekat valot Gigantin jälkeen kun tullaan Turusta päin).
p. 0400-740138.Last edited by hoikkas; 19-09-2007, 09:05.BMW i4M50
Comment
-
-
Laittakaa nyt ihmeessä vähän kokemuksiakin ja hintoja liikkeistä... Pelkän firman nimen ja numeron löytää Keltaisilta sivuiltakin.
Itselläni oli Autofixaus Hellman:illa Runosmäessä ja olin tyytyväinen lopputulokseen. Puskurit käsiteltiin aineella jolla palautettiin niiden mustaväri ja renkaisiin tuli "voiteet" (eli hieman myyntifiksaus/show tyyliin). Maalipinta oli jo todella mataksi päässyt mutta onnistuivat saamaan uuden auton kiillon takaisin. Hintaa huville tuli 110€. Hinta haitari liikkunee siinä 80-120€ myllytykselle.
Tuo Hellman hoitaa Metroauton (local BMW dealer) vaihtiksien myyntifiksit.
Comment
-
-
HEH renkaiden myyntijutut = silikoonia niinkuin varmaan kaikki jo tietääkin
Maalipinnan hionta 100eurolla on kohtuu mutta KUNNON myllytys ei kestä tuntia vaan monta sellaista ja sille tulee hintaa auton maalipinnan kunnosta riippuen. Suosittelen Kauramäki Car Cleania Malminkartanossa (helsingissä)!
Itse "osaan" kiilloottaa laikalla ja se riittää mulle mutta jos on oikeesti MYLLYTYKSEN tarpeessa niin älkää tyytykö sadan euron pikakiillotukseen.
Että näin. nm. 34autoa omistaanena - tiedän puunauksen salat (ENKÄ OLE JOPPARI)
Comment
-
-
Kiitos vihjeistä!!
Tässä oli juuri sitä tietoa mitä tarvitsen. Näihin firmoihin otan yhteyttä. Kiitos.Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.
Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)
Now: Lamborghini Gallardo 2006
Bmw E39 520 i M5 look (98)
Comment
-
-
Originally posted by BMW View Post
Tuo Hellman hoitaa Metroauton (local BMW dealer) vaihtiksien myyntifiksit.-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by Ravermeister View PostHmmh? Kyllä siinä Metron huolto/varaosapuolen takapihalla on putsplankin "toimipiste" joka hoitaa Metro-Auton fiksaukset. Ei kai niitä mihkää runosmäkeen asti kannata ajella...
Comment
-
Comment