318iS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• texmex86^
    replied
    318iS

kiitoksia neuvvoista, heti työviikon jälkeen tutkin edellämainitut kohteet

Leave a comment:

• tero_v
    replied
    mulla ainakin on se ilmamäärämittarin ja kaasuläpän välinen putki 2 kohtaa murtunut läpi asti, teipillä korjattu mutta ei siinä kuitenkaan tyhjäkäynti seilaa/notkahda

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Originally posted by texmex86^ View Post
    mikä vaivaa iiässää.. lämpimänä ku käynnistää ni tyhjäkäynti seilaa hetken aikaa todella voimakkaasti ja auto meinaa sammuu... samaa tekee aina ajaessa kun esim. kiihdyttää ja laskee vaihteen vapaalle ja kaasun poijjes.. kuullut olen että labmda vika aiheuttas tollasii oikkuja, onko perää.. 74egee paikallisessa varaosassa maksaa lambda. entä lamdan mittaus kuinka tehdään?
    mites se kumikurkku, onko ehjä?

Leave a comment:

• jarkko67
    replied
    Originally posted by texmex86^ View Post
    mikä vaivaa iiässää.. lämpimänä ku käynnistää ni tyhjäkäynti seilaa hetken aikaa todella voimakkaasti ja auto meinaa sammuu... samaa tekee aina ajaessa kun esim. kiihdyttää ja laskee vaihteen vapaalle ja kaasun poijjes.. kuullut olen että labmda vika aiheuttas tollasii oikkuja, onko perää.. 74egee paikallisessa varaosassa maksaa lambda. entä lamdan mittaus kuinka tehdään?
    Tarkista vikakoodit. Em käyntiongelma voi johtua monesta syystä... esim ilmamäärämittari, joka on kuluva osa.

Leave a comment:

• Seve
    replied
    Ota tyhjäkäyntimoottori irti ja putsaa se, jos tuo moottori on hajalla niin kun sinne menevän johdon nypää irti nii tyhjäkäynnin pitäisi tasaantua, jos ei niin vika on jossain muualla
    Tarkista myös ettei missään ole imuvuotoja...

Leave a comment:

• Jochen
    replied
    Mulla tekee joskus samaa, pari kertaa sammunut heti startin jälkeen kun ei ole painanut lainkaan kaasua.

Itse olen epäillyt syyksi likaista tyhjäkäynnin säätöventtiiliä, avaamalla ja bensalla pesemällä pitäisi taas toimia.

Leave a comment:

• Rudenorth
    replied
    tai tyhjäkäyntimoottori?

Leave a comment:

• texmex86^
    started a topic 318iS

318iS

Working...