mulla ainakin on se ilmamäärämittarin ja kaasuläpän välinen putki 2 kohtaa murtunut läpi asti, teipillä korjattu mutta ei siinä kuitenkaan tyhjäkäynti seilaa/notkahda
mikä vaivaa iiässää.. lämpimänä ku käynnistää ni tyhjäkäynti seilaa hetken aikaa todella voimakkaasti ja auto meinaa sammuu... samaa tekee aina ajaessa kun esim. kiihdyttää ja laskee vaihteen vapaalle ja kaasun poijjes.. kuullut olen että labmda vika aiheuttas tollasii oikkuja, onko perää.. 74egee paikallisessa varaosassa maksaa lambda. entä lamdan mittaus kuinka tehdään?
mikä vaivaa iiässää.. lämpimänä ku käynnistää ni tyhjäkäynti seilaa hetken aikaa todella voimakkaasti ja auto meinaa sammuu... samaa tekee aina ajaessa kun esim. kiihdyttää ja laskee vaihteen vapaalle ja kaasun poijjes.. kuullut olen että labmda vika aiheuttas tollasii oikkuja, onko perää.. 74egee paikallisessa varaosassa maksaa lambda. entä lamdan mittaus kuinka tehdään?
Tarkista vikakoodit. Em käyntiongelma voi johtua monesta syystä... esim ilmamäärämittari, joka on kuluva osa.
Ota tyhjäkäyntimoottori irti ja putsaa se, jos tuo moottori on hajalla niin kun sinne menevän johdon nypää irti nii tyhjäkäynnin pitäisi tasaantua, jos ei niin vika on jossain muualla
Tarkista myös ettei missään ole imuvuotoja...
Leave a comment: