Ihmettelin kun porukka puhuu ettei e39 kieltä voi itse vaihtaa Saksasta Englantiin.? Itellä ainakin vaihto onnistui valikosta.535 -98.
Sulla varmaankin kyseessä navilla varustettu auto missä 2-3 kieltä valittavana, entäs jos pitäisi saada sellainen kieli mitä listassa ei ole?
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Sulla varmaankin kyseessä navilla varustettu auto missä 2-3 kieltä valittavana, entäs jos pitäisi saada sellainen kieli mitä listassa ei ole?
Onnistuukos E34 M5 tietokoneen kielenvaihto miten vaiko ollenkaan? englanti nyt sujuisi edes himpun paremmin.. tai onko noihin ollut suomalaisi höpinöitä??
Onnistuukos E34 M5 tietokoneen kielenvaihto miten vaiko ollenkaan? englanti nyt sujuisi edes himpun paremmin.. tai onko noihin ollut suomalaisi höpinöitä??
LUE FAQ!!
Asiaa kysytty varmaan 100 kertaa tänäkin vuonna!
Kyllä on kyseessä navi versioinen malli.Kielinä on Saksa ja Englanti.Suomea ei merkkiliikkeen mukaan edes ole,kun tiedustelin heiltä kielen vaihtoa ennen kuin itse löysin sen valikosta.
Mulla löytyy Saksan speksien mukaan tehdystä NAV -versioisesta E39 540 -97:sta englannin ja saksan lisäksi myös ranska. Kaverin myös Saksan markkinoille tehdystä E39 530D -99:stä vain englanti ja saksa?
Comment