kauko ohjain hälytin + ovimoottorin asennus?
Collapse
X
-
itelle laitoin tohon 316:een spal merkkisen keskuslukitus/hälytin tsydeemin yhdellä lisä ulos tulolla(eli kaukosäätimessä kolmas nappi jolla voi ohjata auton mitä tahansa sähkölaitetta) eipä tuo mulla kallis ollu mut ei ole myöskään vakuutusyhtiöiden hyväksymäkään... mut ihan hyvin on pelannut...Originally posted by KanaDimmy View PostAuto kauko-ohjain hälytin + ovimoottorin asennus?
Niin tuli vaan mieleen että vois olla aika siisti idea koittaa sovittaa esim.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62981297
tollasta vanhempaan e30 koppaan
Vois porukka vähä kattoa ku jättää tollasen parkkiin ja kaukoohjaimella ovet lukkoon
Onko kokemuksia tollasen asennuksesta kellään? Pitääkö paljo muuttaa ovea että saa noi pelaamaan? Ei kyllä varmaan mikään plugin juttu ole vaan hommaa varmasti on
oviin lukitus solenoidit oli ihan helppo laittaa. niissä olevat tangot liitin vain sellaisilla pienillä sakkeleilla oven alkuperäisiin tankoihin.
satasen maksoi mulla se perus yksikkö kahdella kaukosäätimellä ja siihen sit erikseen solenoidit ja laitteeseen voi sit lisätä kaikkea muita laitteita esim. iskuntunnistinta, sireniä sun muita tunnistimia...
ei ne ihmiset parkkiksella sitä ihmettele että e30:sen lukot avataan kaukosäädöllä... sitä ne kahtoo hieman pitempään kun mä tuun kaupasta kassien kans ja avaan peräluukun...
uuteen mersuun saa kuulemma vajaalla tonnilla lisävarusteena kaukosäätöisen takaluukun, oudon kallista kun itselle tein sellaisen 200:lla eurolla ja sain lisäksi hälyttimen ja kaukosäätöisen keskuslikituksen.
kannattaa tutustua tohon spal merkkiin. helppo kytkeä ainakin...
Leave a comment:
-
Éi varmaan ihan plug and play ja vaatii myös toiseen/kaikkiin oviin tuon keskuslukon moottorin/vast jos ei entuudestaan ole.
Leave a comment:
-
kauko ohjain hälytin + ovimoottorin asennus?
Auto kauko-ohjain hälytin + ovimoottorin asennus?
Niin tuli vaan mieleen että vois olla aika siisti idea koittaa sovittaa esim.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62981297
tollasta vanhempaan e30 koppaan
Vois porukka vähä kattoa ku jättää tollasen parkkiin ja kaukoohjaimella ovet lukkoon
Onko kokemuksia tollasen asennuksesta kellään? Pitääkö paljo muuttaa ovea että saa noi pelaamaan? Ei kyllä varmaan mikään plugin juttu ole vaan hommaa varmasti on
Tags: None
Leave a comment: