No mikä se oikea hyöty sitten on? Onhan täällä foorumilla useampikin lastujen myyjä ja kyllähän niistä on juttujen perusteella näyttänyt hyötyäkin olevan. Jos nyt vähän jaksaisit vanhoja juttuja lueskella samasta aiheesta.
Juu nimenomaan foorumilta kyllä löytyy monta lastun kauppaajaa ja niistä saadut hyödyt kun tuntuu olevan vähän niin ja näin,mutta mahtaako vakiopataan oikeaa hyötyä lastun vaihdosta ollakkaan:think
Eli mistäköhän mahtaisi saada 325 e30seen oikean teholastun,siis lastun josta olisi jotain oikeata hyötyäkin
noiden puljujen lastuista on varmasti hyötyä,mutta kun rupeaa katselemaan hinta/hyöty suhdetta niin siitä voi päätellä,että tarviiko sitä lastua sittenkään.
Juu nimenomaan foorumilta kyllä löytyy monta lastun kauppaajaa ja niistä saadut hyödyt kun tuntuu olevan vähän niin ja näin,mutta mahtaako vakiopataan oikeaa hyötyä lastun vaihdosta ollakkaan:think
Riippuu pitkälti mitä sulla on mielessä.
Huonolla lastulla saat ongelmia esim. poistuneen rajoittimen ansiosta ja se taas mahdollistaa koneen räjäyttämisen.
Jos sulla on nyt siis täysin vakio kone ja haluat jatkossakin ajaa sillä 95 bensalla.. Elä tee siihen mitään.
Käytä mieluummin siihen lastuun menevät rahat uusiin tulppiin, virranjakajaan, pyörijään ja ilmansuodattimeen.
Nimittäin jos noi perusasiat on päin persettä(niin kuin ne yleensä tuppaa olemaan, ei herneitä) Ei se lastukaan niitä korjaa.
Nyt kannattaa ihan oikeasti miettiä mitä haluaa, eli onko valmis maksamaan 700€ ohjelmoinnista jolla ei saa oikeastaan mitään lisää pellin alle. Tottahan jokainen silti saa rahansa pistää sinne minne parhaaksi näkee.
Comment