eli bägi valo palaa ja testeri ilmoittaa vikakoodin tulevan kuskin turvavyön kiristimestä. No liitoksethan voi olla löysällä joten niitä täytyy ruveta rassailemaan mutta jos ei se auta niin mikä sitten? saako noita uusittua, mitä maksaa ja kuinka vittumaista? kyseessä e38 -95
Announcement
Collapse
No announcement yet.
turvavyön kiristin
Collapse
X
-
Kyllähän noita saa sekä uutena että käytettynä. :think
-> http://bmwfans.info/original/E38/Lim...2/ill-72_0329/Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino
-
-
vai onko kyseessä se räjähde paukku kiristimestä? Ainakin foordeissa semmosia löytyy ja maksavat 300 euron luokkaa.. Epäilen ainakin että se vois olla kun toi bagi valo palaa.. Asiasta nyt ei oo sen suurempaa tietämystä mutta arvauksena hyvä kuitenkin.E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
Eiköhän vian aiheuttaja ole niinkin yksinkertainen, kuin penkin johtosarja. Airbagin valo pompsahtaa palamaan, kun yhteys kiristimeen pätkii tai katkeaa -> vikakoodien luku kertoo vian olevan kiristimessä.
Omassa E39:ssä tuli vikakoodia myös turvavyön kiristimestä ja vika oli penkin johtosarjassa.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
oma e39 oli airbagin koodien luvussa tänään, vika oli vänkärinpuolen vyönkiristin.
nostin penkin ylös ja aivan eteen, ja takajalkotilasta näkee liittimen vyöpaukun päällä, eli turvavyön lukon alla. (löytyy kyllä kun katsoo)...
liitin oli löysä, nippuside paukun ja liitimen ympärille, ja tiukalle, koodit pois eikä palannut enää...
on kuulemma e39:ssä ainakin yleinen vika, eikä siis vaadi johtosarjan uusimista vaan liittimen "tiukkaaminen" riittää.
Comment
-
Comment