Announcement

Collapse
No announcement yet.

alujen kiillotuksesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #16
    Originally posted by S2. View Post
    Porakonetta parempi vaihto ehto on säätö rälläkkä. saa tarpeeks kierroksia ja kestää.
    Rälläkän huono puoli on koko ja se että tietyissä tilanteissa pitäisi saada yhdentuuntainen hionta.
    Porakoneeseen saa helposti erikokoisia laikkoja ja sillä pääsee kapeampiin väleihin.
    Aprilia RSV4

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #17
      Originally posted by MasaTDS View Post
      aloitettu kans vanteiden kiilotus,aluks vedin nitro morssilla,sitten 1000 vesissä ja Pol merkkisellä hopean/metallin kiillotustahnalla,ei todellakaan vielä valmis pinta,mutta jo alkaa eron huomata,kehä oli samassa värissä kun puolat.Puolat maalataan,ehkä kultaiseksi,ja niiden välistä metallimustaks korin väriin,mutta siihen vielä tovi menee aikaa,
      Jos käytät tossa vaiheessa jo hammastahnamaista tahna, ei tulos ole koskaan sellainen kun käyttämällä kiinteitä hiomatahnoja.
      Kiinteä "tahna" on kovaa ja sitä painetaan käytön yhteydessä laikkaan aina välillä. (kokemus opettaa miten usein) Noi nestemäiset tahnat on liian hienoja ja niillä ei saa ihan pienellä työllä samaa jälkeä.
      Aprilia RSV4

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎