Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lasikuitu korjaajia Hämeen alueelta??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HalfMoonRider#0
    Bimmer Rookie
    • Mar 2007
    • 103
    • Pälkäne

Lasikuitu korjaajia Hämeen alueelta??

Terve. Olisi taas puskurissa fiksaamista (lasikuitu) ja itse en ole koskaan lasikuidun kanssa pelleillyt, joten osaako kukaan sanoa onko esim. Tampereen alueella joku paikka missä voisi korjauttaa lasikuitupuskurin? Vaikeata hommaahan tuo ei kuulemma olisi tehdä ittekkään mutta ajattelin kysyä ensin, että mitähän tuo korjaaminen tulee esim. maksamaan että tiedän kannattaako alkaa itse kikkaileen vai vienkö suorilta osaaviin käsiin.
    Don't let them say that you can't be the things that you want, just believe in yourself and TAKE YOUR BEST SHOT!!

Rallien Incar videot ym. -> www.halfmoonriders.co.nr
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

Originally posted by HalfMoonRider#0 View Post
    Terve. Olisi taas puskurissa fiksaamista (lasikuitu) ja itse en ole koskaan lasikuidun kanssa pelleillyt, joten osaako kukaan sanoa onko esim. Tampereen alueella joku paikka missä voisi korjauttaa lasikuitupuskurin? Vaikeata hommaahan tuo ei kuulemma olisi tehdä ittekkään mutta ajattelin kysyä ensin, että mitähän tuo korjaaminen tulee esim. maksamaan että tiedän kannattaako alkaa itse kikkaileen vai vienkö suorilta osaaviin käsiin.
    Kannattaa yrittää itse. (jos peukalo ei ole aivan keskellä kämmentä)
    Sen verran edullisia on ne tarvikkeet.
    Kokeilet vaikka ensin johonkin muuhun, ja sitten vasta puskuriisi.
    Lasikuitu tarvikkeita myyvistä liikkeistä saa hyvät ohjeet ja nettikin on pullollaan ohjeita.

Jos joku kokenut tekee sen kahvien hinnalla, niin sitten eri asia.
    Aprilia RSV4

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎