Tai varmasti se pysyy kiinni, mutta koituuko ongelmia mikäli EGR on vain kolmella pultilla kiinni?
Kävi nimittäin niin, että imusarjan läppien poisto-operaation kasausvaiheessa neljäs pultti meni poikki. Kyse on siis niistä pulteista mitkä pitävät Egr:n kiinni imusarjassa, ja auto on 530d aut vm. 2000. Pultti tokikin katkesi sinne sisään tiukalle (liekkö meni väärille kierteillekkin).
Mitäs olette mieltä että mennäänkö kolmella pultilla vai aletaanko purkamaan imusarjaa taas irti ja työstämään pulttia ulos ja mahdollisesti uutta kierrettäkin?
-kMA
ps. huomattavasti huolettomimmin mielin pystyy ajelemaan kun tietää että mitään ylimääräisiä läppiä ei ole menossa koneen sisään.
Kävi nimittäin niin, että imusarjan läppien poisto-operaation kasausvaiheessa neljäs pultti meni poikki. Kyse on siis niistä pulteista mitkä pitävät Egr:n kiinni imusarjassa, ja auto on 530d aut vm. 2000. Pultti tokikin katkesi sinne sisään tiukalle (liekkö meni väärille kierteillekkin).
Mitäs olette mieltä että mennäänkö kolmella pultilla vai aletaanko purkamaan imusarjaa taas irti ja työstämään pulttia ulos ja mahdollisesti uutta kierrettäkin?
-kMA
ps. huomattavasti huolettomimmin mielin pystyy ajelemaan kun tietää että mitään ylimääräisiä läppiä ei ole menossa koneen sisään.
Comment