Elikkäs on uusi kaasari kyseinen weber onglema on että kun kaasua painaa ja kun toinen kurkku aukee ni ekaks autoo nykäsee ja röpöttää enen ku lähtee vetämään. Mootori on m10b18 vakio pää suutimet tällähetkellä esiö/toisio 135/140 ihan aluks ne oli 120/150 mut sillon auto nyki koko ajan ku ajo tasasta vauhtia (kävi laihalla) sen jälkeen vaihdoin 140/150 sit rupes kulkee mutta röpötti ja nykäs ku toinen kurkku aukes eli sama homma ku nyt... en oikeen keksi mikä olis vikana... mun järjen mukaan ei kuulu röpöttää ei kyl varmaan nykästäkkään vaikka kuin painas kaasua jos on säädöissä...? mikä olis neuvoks???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ongelma weber 32/36 uuden kaasarin kanssa!!!
Collapse
X
-
imusarja on ihan vakio 1.8koneen... siinä on se sovitelaippa vaan kiinni... eikai sen nyt pitäs vaikuttaa nykimiseen ku eiks toi kaasari oo niinku vakio kaasarin korvaaja tai sellasena se mulle ainaki myytiin... ni pitäs sen nyt mun mielestä pelittää tossa ilman että rupee kantta tai imusarjaa vaihtamaan... on kaverillaki sama kaasari vakio imusarjassa samassa koneessa eikä se nyt tollai nyi... on kyllä vähän ihme homma...
Comment
-
Comment