Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 535

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jartzza
    Newbiemmer
    • Nov 2007
    • 4

    bmw 535

    Tere! hei voisiko joku kertoa mulle miten nää osat käy tohon 535 vuosimallia 90-91:M5 lukkoperä, M5 alusta, ja M5 jarrut? ja mitä ootte jotunut muuttamaan?

    kiitos kaikille vastauksesta
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    M5 jarrut, bolt-on. Perässä ei välttämättä ole eroa kuin välityksissä, samaa tyyppiä on käytetty 535:ssäkin. Vakio alusta on M5:ssä aina takana automaattisella korkeussäädöllä ja joissain molemmissa päissä EDC iskarit. Korkeussäätö voi olla 535:ssäkin mutta EDC:tä siihen ei tietääkseni ole saanut. Fyysisesti kuitenkin bolt-on.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Jartzza
      Newbiemmer
      • Nov 2007
      • 4

      #3
      Ahaa joo joo nyt se sit selvis kiitos Niin ja jos viel kertositte miten ootte 535 virittänyt vai tarviiko sitä virittää?

      Comment

      • Aukes!
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2014
        • Riihimäki

        #4
        Originally posted by Jartzza View Post
        Ahaa joo joo nyt se sit selvis kiitos Niin ja jos viel kertositte miten ootte 535 virittänyt vai tarviiko sitä virittää?
        Virittämisen tarve nyt varmaan on ihan itsestä kiinni Jos kysyt tarviiko, niin luultavasti ei tarvitse. Viritystoimet näihin on samanlaisia kuin kaikkiin muihinkin vapaastihengittäviin. Lastu ja vapari EI tuo 50 hevosvoimaa lisää.


        - E60 -05 "too small to mention"
        ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #5
          Multa löytyy laput mitä saa sijoittamalla joitain TUHANSIA euroja tuohon 535 mottiin. Tässä tapauksessa noin 40hp Se on poijjjaaat komiaa. No, onpa kylän kalleimmat ponit pellin alla, ainakin kohta.
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          • Harri G
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 9042
            • Iisalmi

            #6
            Originally posted by Jartzza View Post
            Ahaa joo joo nyt se sit selvis kiitos Niin ja jos viel kertositte miten ootte 535 virittänyt vai tarviiko sitä virittää?
            Itse en virittäisi ainakaan kovin kummoisesti. Kait sinne voi vaihtaa sisuskaluja ihan kuin muihin koneisiin. E34 on kyllä semmoinen lahna, että pikkuviritykset ei paljoa tunnu. Sitten kun miettii siihen laitettua rahaa, ja sitä paljonko M5 maksaa. Lisäksi vähäpäästöisyyden takia ahtaminen ei tule kyseeseen. Voisin laittaa siihen ehkä K&N:n paneelisuodattimen ja lastun, sekä putkistoa. Korkeintaan kireämmän nokkakepin.
            E39 ja E91

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎