Tere! hei voisiko joku kertoa mulle miten nää osat käy tohon 535 vuosimallia 90-91:M5 lukkoperä, M5 alusta, ja M5 jarrut? ja mitä ootte jotunut muuttamaan?
M5 jarrut, bolt-on. Perässä ei välttämättä ole eroa kuin välityksissä, samaa tyyppiä on käytetty 535:ssäkin. Vakio alusta on M5:ssä aina takana automaattisella korkeussäädöllä ja joissain molemmissa päissä EDC iskarit. Korkeussäätö voi olla 535:ssäkin mutta EDC:tä siihen ei tietääkseni ole saanut. Fyysisesti kuitenkin bolt-on.
Ahaa joo joo nyt se sit selvis kiitos Niin ja jos viel kertositte miten ootte 535 virittänyt vai tarviiko sitä virittää?
Virittämisen tarve nyt varmaan on ihan itsestä kiinni Jos kysyt tarviiko, niin luultavasti ei tarvitse. Viritystoimet näihin on samanlaisia kuin kaikkiin muihinkin vapaastihengittäviin. Lastu ja vapari EI tuo 50 hevosvoimaa lisää.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Multa löytyy laput mitä saa sijoittamalla joitain TUHANSIA euroja tuohon 535 mottiin. Tässä tapauksessa noin 40hp Se on poijjjaaat komiaa. No, onpa kylän kalleimmat ponit pellin alla, ainakin kohta.
Ahaa joo joo nyt se sit selvis kiitos Niin ja jos viel kertositte miten ootte 535 virittänyt vai tarviiko sitä virittää?
Itse en virittäisi ainakaan kovin kummoisesti. Kait sinne voi vaihtaa sisuskaluja ihan kuin muihin koneisiin. E34 on kyllä semmoinen lahna, että pikkuviritykset ei paljoa tunnu. Sitten kun miettii siihen laitettua rahaa, ja sitä paljonko M5 maksaa. Lisäksi vähäpäästöisyyden takia ahtaminen ei tule kyseeseen. Voisin laittaa siihen ehkä K&N:n paneelisuodattimen ja lastun, sekä putkistoa. Korkeintaan kireämmän nokkakepin.
Comment