Tuli tuossa poljettua vähän tuota nokivasaraa kun laitoin kitkat alle.
Luistoeston valo vilkkui 120 asti liekkö paineet renkaissa päin peetä tai sitten voimat triplaantuneet :think
No se on huolista pienin ..vaan se tumma savu mitä tuli ja tuli.
Otin muutaman 60-120 vedot ja usvaa tuli ..paljon.
Yleensä tuossa tomaatissa jos pitkään on rauhallisesti ajanut niin pölläyttää eka kerralla kun käskee mutta nyt sitä tuli joka hemmetin kiskaisulla ja kunnolla.
Tuli kotiin auto parkkiin ja ns pakokaaustesti ja voi jissus sitä mustan savun määrää..vetoja kyllä oli ihan normaalisti.
Ei kohta kehtaa ohitta tuolla ketään kun takaantulevan lasi mustana noesta samantien
Autolla ajettu 270 tkm
Autossa on uusi 15 tkm ajettu maffi sekä turbo ..ja Egr:ää ei ole tulpattu
Kylmä käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti lievästi humppaa.
Korjausarvot puoli vuotta sitten samat kuin pari vuotta sitten eli kakkospytyssä eniten korjausta.
Eli mikä uskollisessa palvelijassa olla vikana ?
Luistoeston valo vilkkui 120 asti liekkö paineet renkaissa päin peetä tai sitten voimat triplaantuneet :think
No se on huolista pienin ..vaan se tumma savu mitä tuli ja tuli.
Otin muutaman 60-120 vedot ja usvaa tuli ..paljon.
Yleensä tuossa tomaatissa jos pitkään on rauhallisesti ajanut niin pölläyttää eka kerralla kun käskee mutta nyt sitä tuli joka hemmetin kiskaisulla ja kunnolla.
Tuli kotiin auto parkkiin ja ns pakokaaustesti ja voi jissus sitä mustan savun määrää..vetoja kyllä oli ihan normaalisti.
Ei kohta kehtaa ohitta tuolla ketään kun takaantulevan lasi mustana noesta samantien
Autolla ajettu 270 tkm
Autossa on uusi 15 tkm ajettu maffi sekä turbo ..ja Egr:ää ei ole tulpattu
Kylmä käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti lievästi humppaa.
Korjausarvot puoli vuotta sitten samat kuin pari vuotta sitten eli kakkospytyssä eniten korjausta.
Eli mikä uskollisessa palvelijassa olla vikana ?
Comment