Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tyhjäkäynnillä puhaltaa viileää.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jason
    Bimmer Rookie
    • Sep 2007
    • 65

    Tyhjäkäynnillä puhaltaa viileää.

    Laitetaan tänne kysymys vaikka searchillä jotain juttuja oli mutta ei tullut selkoa.
    Eli autona e39 528 touring -97 tuontipeli saksasta.
    Ongelmana on auton lämpeneminen.Tyhjäkäynnillä kun autoa käyttää niin lämmöt nousevat tuskin olenkaan.Ajaa saa useamman kilometrin ennen kuin lämmöt nousevat normaaliksi ja ajossa tulee kuumaa.Sitten kun pysähtyy niin puhallus viilenee vaikka koneen lämmöt on ok.Kierroksia nostamalla rupee puskeen kuumaa.Kuuluuko viskon pyöriä koko ajan?.Voisko johtua termarista/pumpusta?.
    Last edited by Jason; 15-11-2007, 11:44.
    Volvo v70 2.4T
    ex BMW 528 touring -97
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7397
    • Oulu

    #2
    Ei munkaan auto tyhjäkäynnille hirveän nopeaan lämpene, mutta lämmintä minusta tulee silti jos kone on lämmin.

    Originally posted by Jason View Post
    Kuuluuko flektin pyöriä koko ajan?
    Siis meinaat sähköflektiä, et viskoa? Ei se ainakaan mulla pyöri kuin ilmastointi päällä ja silloinkin vain välillä.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • Jason
      Bimmer Rookie
      • Sep 2007
      • 65

      #3
      Joo eli viskoa tarkoitin.
      Volvo v70 2.4T
      ex BMW 528 touring -97

      Comment

      • Janssoni
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2007
        • 371
        • Helsinki

        #4
        Suurella todennäköisyydellä ilmaa jäähdytysjärjestelmässä.. Ilmausta kaipaa siis, ei siitä haittaakaan voi olla.. :search;
        .



        sigpic

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #5
          Kiertovesipumppu kaputt....

          Comment

          • ockelbo4500
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 923
            • Sotkamo--Oulu

            #6
            Kyllä minäkin äänestän kiertovesipumppua.
            BMW E84 X1 18dXdrive -14

            Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
            Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
            Ex, E46 320 d Touring -01
            Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

            Comment

            • Jason
              Bimmer Rookie
              • Sep 2007
              • 65

              #7
              Joo näin oli.Räpläsin liitintä ja rupes suriseen.Oli kai joku kontakti vika.Kiitooos.
              Volvo v70 2.4T
              ex BMW 528 touring -97

              Comment

              • Valkman
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 712
                • Helsinki

                #8
                Kasikoneessa itsellä sama juttu... ylävesiletku oli tyhjää täynnä kun puristeli, mutta paisarin taso kuitenkin max- tasolla.. Nestettä lisäämällä pelaa kuten pitää.

                Miksi muuten näin pääsee käymään, eli korvaavaa nestettä ei paisarista lähde kiertoon? Eli kokemukseni ainakin perustuu M52 vanhempaan ja M62:een.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎