Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fuelcut korkeilla kierroksilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomippa
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 656
    • pk-seutu

    #16
    Originally posted by Cell View Post
    Alle tonnilla ehdottomasti mega ennemmin kuin kms, se kms on vähän niin ja näin. Lootan kanssa voikin tulla ongelmia, sähköohjatut automaatit voi olla ihmeissään.
    Tuota vaihdelaatikkoa ei tarvitsekaan onneksi murehtia, kun manuaalivaihteisto tulossa kuitenkin kiinni. Täytyisi hieman tutkia tuota Megaa tarkemmin, hinta ei ainakaan ole paha, mutta pääsisi vain silloin elektroniikka hommiin.

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #17
      Joop, KMS:n kanssa joudut kuseen. Tuo halvempi (700e) versio ei pysty edes ohjaamaan kahdeksaa suutinta. Kalliimmasta ei tiedä kun siitä eivät edes kerro kunnolla ja se vähäkin on ristiriitaista tietoa, mutta speksisivun mukaan sama juttu silläkin. Että ota laskuihin ennemmin vaikka megasta kehitetty VEMS?
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • repsa
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 1363
        • Lempäälä

        #18
        laita bensakiskoon painemittari ja tarkkaile bensanpainetta nykäisykohdassa. jos paine rupeaa laskemaan dramaattisesti niin vika on liian vähän tuottavassa pumpussa tai tukossa olevasta suodattimessa.

        jos ei ole kertova b-painesäädin niin b-painehan on peruspaine + imusarjan paine.
        5c jetta 1.2TSI 140/220
        530e m-sport alpinweiss3 vakio
        a4 cabi 220/300
        vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎