Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä UUC short shiftereitä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martti.Kaij
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 356
    • Oulu

Mistä UUC short shiftereitä?

Kertokaas mulle kuka/mikä pulju myis noita short shiftereitä ja muitaki UUC motorwerksin kamppeita suomessa tai saksassa mutta ei britanniakaa oo pois suljettu mikäli muualta ei löydy. Jenkeistä noita löytyis melkee joka puljusta mut ei kiinnosta alkaa rapakon takaa tilailee. :think

Onko muute kellää käyttö kokemuksia noista UUC:n osista?
    E46 328i

REDLINE OILS
    UUC Motorwerks
  • asvirkku
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 514
    • Bern

Originally posted by Martti.Kaij View Post
    Kertokaas mulle kuka/mikä pulju myis noita short shiftereitä ja muitaki UUC motorwerksin kamppeita suomessa tai saksassa mutta ei britanniakaa oo pois suljettu mikäli muualta ei löydy. Jenkeistä noita löytyis melkee joka puljusta mut ei kiinnosta alkaa rapakon takaa tilailee. :think

Onko muute kellää käyttö kokemuksia noista UUC:n osista?
    Mä tilasin UUC:ltä netistä teräspunosletkut luottokortilla, kamojen tulossa kesti vähän kun tuli postilla mutta ei valittamista. Yhdessä osassa oli valmistusvirhe, pistin sinne meiliä niin tuli nopsaan 2 uutta tilalle ilmaiseksi.

T AV
    e60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren

Comment

• Martti.Kaij
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 356
      • Oulu

Originally posted by asvirkku View Post
      Mä tilasin UUC:ltä netistä teräspunosletkut luottokortilla, kamojen tulossa kesti vähän kun tuli postilla mutta ei valittamista. Yhdessä osassa oli valmistusvirhe, pistin sinne meiliä niin tuli nopsaan 2 uutta tilalle ilmaiseksi.

T AV
      Nii noi osat tuli ilmeisesti jenkeistä? Tuleeko niihi jotain veroja päälle ku tilaa sielt? Paljonko se vero on vai onko iha normi alv. 22%. Paljonko oli toimitus kulut? "Kamojen tulossa kesti vähän"? kuinka vähän?:think
      E46 328i

REDLINE OILS
      UUC Motorwerks

Comment

• asvirkku
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 514
        • Bern

Originally posted by Martti.Kaij View Post
        Nii noi osat tuli ilmeisesti jenkeistä? Tuleeko niihi jotain veroja päälle ku tilaa sielt? Paljonko se vero on vai onko iha normi alv. 22%. Paljonko oli toimitus kulut? "Kamojen tulossa kesti vähän"? kuinka vähän?:think
        Jenkeistä juu. Jos kamat tulee DHL:llä / TNT:llä jotka on huolintafirmoja ne voi jäädä tulliin, mutta posti ei ainakaan tullauttanut mulla niitä. Voi olla että olisi tarvinut tai ei, ei kiinnosta.

Jonkin aikaa oli noin pari viikkoa, tuplat enemmän kuin jos Saksasta tilaa. Niiltä lähtee postilähetyksiä tyyliin kerran viikossa ja ne kulkee jenkkien läpi rekalla "euroopan terminaaliin" tjsp perusshittiä.

Toimituskulut oli jotainn 20€, pieni postipaketti jenkeistä.

Ei mun mielestä juurikaan eroa vaikka Saksasta tilaukseen, Saksassa vaan ei ollut tarvittavia tuotteita yhtä halvalla kuin siellä. Taalan kurssin takia jenkeistä kannattaa tilata muutenkin, 40% alennusta...

T AV
        e60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren

Comment

• 131
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 393
          • Siilinjärvi

Näin se menee;

EUn ulkopuolelta tulleet lähetykset; Päälle tulee ALV 22% ja tulli joka on tavarakohtainen, tähän asti ollut n. 5% mutta esim. männäntapilla voi olla eri tulli kuin männällä. Ainakin ALV lasketaan myös rahdista, tulli ehkä meni vain pelkästä osasta. Eli se n. +30% osan ja rahdin hinnan päälle. Ja US dollari on TODELLA edullinen tällähetkellä...
          Marko

http://www.uniball.fi/

BMW E30 S54B32 SS
          Fiat 131 Abarth g.4 historic

http://www.131abarth.com/
          http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
          https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide

Comment

• m5 lemans
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 190
            • espoo

Verot ym varmaan sen mukaan mitä on jo mainittu. Olen itse tilannut suoraan UUC:ltä short shifterit jo pariin autoon, homma toiminut hyvin. Firma luotettava ja laadukas.

Comment

• Martti.Kaij
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 356
              • Oulu

Originally posted by m5 lemans View Post
              Verot ym varmaan sen mukaan mitä on jo mainittu. Olen itse tilannut suoraan UUC:ltä short shifterit jo pariin autoon, homma toiminut hyvin. Firma luotettava ja laadukas.
              Saitko ns rahalle vastinetta ku vaihoit noi shifterit? Onko käytössä minkälaiset? Onko ollu mitää valittamista? tullauttivatko tavarat sulla kun tilasit?
              E46 328i

REDLINE OILS
              UUC Motorwerks

Comment

• m5 lemans
                Bimmer Rookie
                • Oct 2005
                • 190
                • espoo

Olen aina tykännyt short shiftereista, ja minun mielestä hintansa väärti. Maksat totta kai fiiliksestä, ja se on luonnollisesti yksilöllistä minkä arvoinen "fiilis" on. 1. auto oli '01 530 "Kimi", 2. oli Audi S4 ja nyt M5:ssa. Selkeästikin lyhyempi vaihto, ja jämäkämpi ote. Ei mitään ongelmia eikä mielestäni haittapuolia (paitsi nyt että M5:n kakkonen voi olla vähä vaikea saada silmään, mutta se ei ole SS:n vika, vaan aika yleinen sellainen). Olen niin laiska että annoin Itellan (Postin) tullata kamat maahan (> 20 € + verot). Yleensähän se toimii niin että saat lapun kotiin että sulla on paketti tullissa, ja voit valita jos haet sen itse tai jos Itella tekee sen sulle.

Comment

• 10+
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 2084
                  • Nivala

Originally posted by m5 lemans View Post
                  Olen aina tykännyt short shiftereista, ja minun mielestä hintansa väärti. Maksat totta kai fiiliksestä, ja se on luonnollisesti yksilöllistä minkä arvoinen "fiilis" on. 1. auto oli '01 530 "Kimi", 2. oli Audi S4 ja nyt M5:ssa. Selkeästikin lyhyempi vaihto, ja jämäkämpi ote. Ei mitään ongelmia eikä mielestäni haittapuolia (paitsi nyt että M5:n kakkonen voi olla vähä vaikea saada silmään, mutta se ei ole SS:n vika, vaan aika yleinen sellainen). Olen niin laiska että annoin Itellan (Postin) tullata kamat maahan (> 20 € + verot). Yleensähän se toimii niin että saat lapun kotiin että sulla on paketti tullissa, ja voit valita jos haet sen itse tai jos Itella tekee sen sulle.
                  Mitä makso M5 se shifteri?
                  E39 M5 -00

Ex E60 530Da M-Sport -04
                  Ex E39 M5 -00
                  Ex E39 M5 -00 Individual
                  Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
                  Ex E36 3.0 M3 -93
                  Ex E36 2.5 Cabrio -94
                  Ex E36 3.2 M3 -97
                  Ex E36 2.5 Coupe -93

Comment

• Samppasika
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2004
                    • 769
                    • Kempele

Onko kenelläkään vertailupohjaa noihin itse kikkailtuihin shiftetreihin, jossa jatkettu keppiä pallon alapuolelta tai Z3M keppi vs UUC. Onko parempi vaiko ihan samanlainen?
                    Tuossahan tuo pallo tulee kai ylemmäs omaan pesäänsä ja vaihdetanko lähemmäs orkkis paikkaa, kun taas noissa jatketuissa (kuten minulla) tanko tulee todella lähelle kardaania. Vaikuttako tuo tuntumaan= meneekö vaihteet paremmin pesään jne..
                    Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
                    E61 530d M-sport -08
                    E39 528i Touring -97

Yhteydenotot: [email protected] !!

Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.

Comment

• m5 lemans
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2005
                      • 190
                      • espoo

UUC hinnat (ilman DSSR) noin 325 USD (www.uucmotorwerks.com) + pot. kustannukset (lähetys, tulli jne).

Olen kuullut että Z3:n keppi sopii, ollut keskustelua www.m5board.com issa, mutta mulla ei ole kokemusta.

Comment

• ///saMuli
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 964
                        • Seinäjoki

UUC on iha hyvä pulju ja sieltä tilaaminen helppoo ja turvallista. ite ostin sieltä kevennetyn vauhtipyörän, kytkinlevyn ja paineasetelman.

Mullakin olis kiinnostusta tilata SS UUC:ltä. Kimppatilausta pystyyn? Ehkä ensivuoden puolella olis tarpeeksi dollareita tilailla.. Kerätään porukkaa ja tilataan tammikuussa...?
                        https://www.instagram.com/hackberryracing/

BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv

EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05

Comment

• DannyBoy
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2005
                          • 722

Originally posted by ///saMuli View Post
                          UUC on iha hyvä pulju ja sieltä tilaaminen helppoo ja turvallista. ite ostin sieltä kevennetyn vauhtipyörän, kytkinlevyn ja paineasetelman.

Mullakin olis kiinnostusta tilata SS UUC:ltä. Kimppatilausta pystyyn? Ehkä ensivuoden puolella olis tarpeeksi dollareita tilailla.. Kerätään porukkaa ja tilataan tammikuussa...?
                          Meikä olis myös kimppatilauksessa mukana, jos sellanen järjestetään.
                          Kokovartalokyrpä

Nyt ajossa:
                          BMW X5 E45 M-Sport -20
                          BMW X5 Sport package -07
                          EX: Pirusti Pemareita

Comment

• Martti.Kaij
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2006
                            • 356
                            • Oulu

Originally posted by DannyBoy View Post
                            Meikä olis myös kimppatilauksessa mukana, jos sellanen järjestetään.
                            Samoin! Vois melkee kysyy UUC:ltä et mihin hintaa pystyvät myymään jos noita SS:siä tulee enemmänki:think
                            E46 328i

REDLINE OILS
                            UUC Motorwerks

Comment

• m5 lemans
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2005
                              • 190
                              • espoo

Tästäkin saa aika paljon "hauskaa" kamaa: www.beastpower.com. Olen itse tilannut heiltä kerran, ja ensi viikolla kun menen usaan, niin tuon lisää

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎