Announcement

Collapse
No announcement yet.

530 da touring ei aina lähde käyntiin.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maxon
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 162
    • Lahti

530 da touring ei aina lähde käyntiin.

Eli 530 da touring vm 00 teki ensimmäiset tepposet eilen.
    Auto ei lähtenyt millään käyntiin, hörähti vain ja sitten pyöri "kuivana"

Mega autosta antoivat vinkin että ongelma saattaa olla siirtopumpussa, noh, jatkettiin kuitenkin yritystä ja yhtäkkiä auto starttasi ok.

Ajoin jonkun matkaa ja sammutin auton ja se teki taas saman kun olin lähdössä jatkamaan matkaa.

eikun peitto auki ja testaamaan saako se ruokaa, otettiin pa suodattimen letku irti ja starttia peliin niin pumppu toimii varmasti, sen verran sieltä ruiskusi.

Molemmissa tapauksissa suljin ovet avaimen kaukosäädöllä ja avasin ne uudelleen ja starttaamaan, joten voisiko olla kyseessä ajonesto? avaimen ja virtalukon ongelma vai onko kenelläkään muita ideoita mistä alkaa vikaa etsimään?
    ~Two Beer Or Not Two Beer, That's The Problem~
    ~ShakesBeer~
  • Maxon
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 162
    • Lahti

Homma ilmeisesti korjaantui vaihtamalla nokkaakselin ennakoiden/ajoituksen anturi, vika koodi oli ainakin sieltä.

Onko missään listausta noista vika koodeista mikä numero meinaa mitäkin?
    ~ShakesBeer~

Comment

• pete k
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 31
      • nokia

minulla on samanlaista, vikaa kerran sammu tielle mutta kun auto oli 20km hinurin kyydissä niin lähti käymään ja toimi600000 km moitteitta kunnes taas ei lähtenyt käyntiin hörähti vain ja hetken päästä kun koitin niin sama juttu,siirtopumppu kyllä.toimii.Taas vietiin hinurilla korjaamolle ja heti lähti käymään lavalta ,vika koodeiksi näytti hehkuja tai hehkun relettä,mutta lämmin auto lähtee käymään ilman hehkujakin. voisiko joku tunnistin tai suutin olla toimimatta hetkellisesti ja ei tekisi vikakoodia. auto 530da

Comment

• Maxon
        Bimmer Rookie
        • Feb 2004
        • 162
        • Lahti

Originally posted by pete k
        minulla on samanlaista, vikaa kerran sammu tielle mutta kun auto oli 20km hinurin kyydissä niin lähti käymään ja toimi600000 km moitteitta kunnes taas ei lähtenyt käyntiin hörähti vain ja hetken päästä kun koitin niin sama juttu,siirtopumppu kyllä.toimii.Taas vietiin hinurilla korjaamolle ja heti lähti käymään lavalta ,vika koodeiksi näytti hehkuja tai hehkun relettä,mutta lämmin auto lähtee käymään ilman hehkujakin. voisiko joku tunnistin tai suutin olla toimimatta hetkellisesti ja ei tekisi vikakoodia. auto 530da
        Pajalle vaan, mulla ei sammunu koskaan ajossa joten en osaa sanoa mikä sun tapauksessa mättää.
        ~ShakesBeer~

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎