Katsoppas tuo osa, mihin letku 13 menee... jos se on rikki niin tyhjäkäynnin säätö on toivotonta, saat sen käymään ok joko kylmänä tai kuumana, muttet molempia.
no voe perskeles sitä on sitte menty säätelemään vaikka mihin suuntaan osaatko sanoa miten se pieni ruuvi suurin piirtein saadaan takaisin kohdalleen?
En ulkomuisitista, voin kaivella illalla ohjeet, löydät ne toki itsekkin tuolta FAQ osastolta.
Varmista ensin että tuo "auxilary air valve" eli lisä ilmaluisti on ehjä, kaasuläpän perussäätö oikein ja sitten kuumana säädät tuosta kysytystä ruuvista joutokäyntinopeuden.
En ulkomuisitista, voin kaivella illalla ohjeet, löydät ne toki itsekkin tuolta FAQ osastolta.
Varmista ensin että tuo "auxilary air valve" eli lisä ilmaluisti on ehjä, kaasuläpän perussäätö oikein ja sitten kuumana säädät tuosta kysytystä ruuvista joutokäyntinopeuden.
En ulkomuisitista, voin kaivella illalla ohjeet, löydät ne toki itsekkin tuolta FAQ osastolta.
Varmista ensin että tuo "auxilary air valve" eli lisä ilmaluisti on ehjä, kaasuläpän perussäätö oikein ja sitten kuumana säädät tuosta kysytystä ruuvista joutokäyntinopeuden.
Eikös säätö ole niin että ruuvista läppä täysin kiinni, siis niin että läpän vipu nojaa ruuviin juuri ja juuri ja tarkastus että vaijeri ei jää kantamaan?
Noh, laita aluksi kaasuläppä lepo asennossa lähes kiinni.
Säädä sitten "mokkulasta" tyjäkäynti kohdilleen kuumana, tämän jälkeen rutistaa umpeen tuo osasta #13 tuleva letku, jos kuumalla koneella ei käynti muutu, mutta kylmettyään pyörii nopeaa joutokäyntiä niin kaikki toimii.
Varmistu, että kaasuläppäkatkaisin palautuu myös lepoasentoon, kun kaasu löysätään.
Comment