Announcement

Collapse
No announcement yet.

kokemusta tämän merkkisistä jäähdyttimistä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [biohazard]
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 255
    • kiuruvesi

kokemusta tämän merkkisistä jäähdyttimistä

Auradia tai Nissens, motonetissä olisi tuon merkkiset jäähdyttimet bmw e30 m20b25 mottiin, kestääkö nuo ja onko nuista ylipäätänsä mihinkään?(huonompia kuin behr?)
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16419
    • Asikkala

Nissensin syyläreitä myydään ns. joka paikassa, itselle tuli pösöön kerran tuollainen ja kaverille tuli impreza gti turboon samanmerkkinen joku kk. sitten ostettuna jäähdytinhuollosta (Viinikainen, Lahti) joten ei kun kauppaan. Samanmerkkisen olen nähnyt myös e23 735i:n keulalla.

Comment

• Silvio
      BTCF Member
      • Feb 2007
      • 293
      • *

Kyllä Nissensin syyläri ainakin itsellä on kestänyt (tosin vasta n.3000km takana) ja silmämääräisesti näytti hyvältä vehkeeltä. Myös entisen työpaikan kautta Nissensiä myytiin, eikä niitä kyllä muistaakseni takaisin tullut että..? Mene ja tiedä, ei ainakaan pahaa sanomista ole mulla.
      ...

Comment

• [biohazard]
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 255
        • kiuruvesi

Originally posted by Silvio View Post
        Kyllä Nissensin syyläri ainakin itsellä on kestänyt (tosin vasta n.3000km takana) ja silmämääräisesti näytti hyvältä vehkeeltä. Myös entisen työpaikan kautta Nissensiä myytiin, eikä niitä kyllä muistaakseni takaisin tullut että..? Mene ja tiedä, ei ainakaan pahaa sanomista ole mulla.
        no eiköhän ne sit asiansa aja

Comment

• Silvio
          BTCF Member
          • Feb 2007
          • 293
          • *

Kyllä ne käsittääkseni ihan peruslaadukkaita on. Turha tosin sitten mulle suuttua jos jostain syystä saat maanantaikappaleen joka räjähtää heti kun saat nesteet sisään..
          ...

Comment

• goldenm
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 544

Ihan laadukasta tavaraa on, elä huoli
            Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..

Comment

• [biohazard]
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 255
              • kiuruvesi

Originally posted by Silvio View Post
              Kyllä ne käsittääkseni ihan peruslaadukkaita on. Turha tosin sitten mulle suuttua jos jostain syystä saat maanantaikappaleen joka räjähtää heti kun saat nesteet sisään..
              jep jep

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎