Jostakin korviini on kantautunut villejä huhuja, että e39 M5 nokat menisi heittämällä kiinni M60B30 tekniikkaan, jota jostakin syystä epäilen hieman enemmänkin??
Tarkoitus olisi keväällä/alkukesästä nokat joko vaihtaa tai sitten hioa ja hitsata alkuperäisiä, sekä säädättää ne.
Moottorinohjaus yksiköt edelleen on kovasti tutkinnan alla ja vaihtoehtoina olisi hestec, tatech, megasquirt.. Onko kenties muitakin fiksuja vaihtoehtoja V8 koneelle sopivista moottorinohjausyksiköistä? Ominaisuutena mielellään pitäisi olla tuo ilmamassamittarin ohittaminen, jotta sitä ei enää tarvitsisi.
M60B40 tekniikkaisen koneen pakosarja pitäisi ilmeisesti mennä heittämällä kiinni M60B30:een, sekä myös imusarja ja kaasuläppä?
Missä voisi koneistaa kaasuläppää vielä entistä avarammaksi? Joku täällä foorumilla olikin tehnyt vastaavan projektin, mutta nyt en löytänyt...
Männät olisi vielä tarkoitus vaihtaa takomäntiin kesällä ja ilmeisesti on paras ottaa hieman alikokoon männät, jotta puristukset hieman laskisi, joten mahdollista suuremmat ahdot. Tästä heräsikin kysymys onko täällä foorumilla jotakin taitavaa koneistajaa, joka voisi pytyt koneistaa ja tehdä liekinrenkaat(mahdollista tulevaisuutta ajatellen, ei ainakaan mitään haittaa ole)?
Tarkoitus olisi keväällä/alkukesästä nokat joko vaihtaa tai sitten hioa ja hitsata alkuperäisiä, sekä säädättää ne.
Moottorinohjaus yksiköt edelleen on kovasti tutkinnan alla ja vaihtoehtoina olisi hestec, tatech, megasquirt.. Onko kenties muitakin fiksuja vaihtoehtoja V8 koneelle sopivista moottorinohjausyksiköistä? Ominaisuutena mielellään pitäisi olla tuo ilmamassamittarin ohittaminen, jotta sitä ei enää tarvitsisi.
M60B40 tekniikkaisen koneen pakosarja pitäisi ilmeisesti mennä heittämällä kiinni M60B30:een, sekä myös imusarja ja kaasuläppä?
Missä voisi koneistaa kaasuläppää vielä entistä avarammaksi? Joku täällä foorumilla olikin tehnyt vastaavan projektin, mutta nyt en löytänyt...
Männät olisi vielä tarkoitus vaihtaa takomäntiin kesällä ja ilmeisesti on paras ottaa hieman alikokoon männät, jotta puristukset hieman laskisi, joten mahdollista suuremmat ahdot. Tästä heräsikin kysymys onko täällä foorumilla jotakin taitavaa koneistajaa, joka voisi pytyt koneistaa ja tehdä liekinrenkaat(mahdollista tulevaisuutta ajatellen, ei ainakaan mitään haittaa ole)?
Comment