autona e36 sedan niin olen jo useamman viikon kattellut että ihan kuin olisi kuskin puolen takapää alempana kuin pelkääjän puoli, no mittasin kaaresta vanteeseen ja onhan siinä reilu sentin ero, mistä tämä voi johtua, kuitenkin täsmälleen samat jouset ovat alla, auto ei kuitenkaan ajossa tunnun mitenkään olevan "kallellaan" tai edes näytä siltä, mutta kuitenkin kuskin puolen takarengas on selvästi enemmän kaaren sisällä kuin pelkääjän puoli. onko tälle jokin looginen selitys vai kuseeko joku jossain. auto ei tärise ei kolise vaan kulkeen kuin juna eli todella nätisti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
madallukset pielessä?
Collapse
X
-
Originally posted by Jonttula View Postautona e36 sedan niin olen jo useamman viikon kattellut että ihan kuin olisi kuskin puolen takapää alempana kuin pelkääjän puoli, no mittasin kaaresta vanteeseen ja onhan siinä reilu sentin ero, mistä tämä voi johtua, kuitenkin täsmälleen samat jouset ovat alla, auto ei kuitenkaan ajossa tunnun mitenkään olevan "kallellaan" tai edes näytä siltä, mutta kuitenkin kuskin puolen takarengas on selvästi enemmän kaaren sisällä kuin pelkääjän puoli. onko tälle jokin looginen selitys vai kuseeko joku jossain. auto ei tärise ei kolise vaan kulkeen kuin juna eli todella nätisti.
-
-
Ei E36:ssa kuulukaan olla molempien takapyörien täsmälleen samassa kohdassa lokasuojan kaareen nähden. Muinoin ihmettelin samaa omassakin. Kuulostaa siltä, ettei sinulla ole mitään sen kummallisempaa vikaa autossasi. En tiedä, löytyisikö haulla jokin aika sitten ollut keskustelu juuri tästä aiheesta.
Comment
-
-
Originally posted by ^^tony View PostKuulostaa kyllä aika erikoiselta, jos toisen kaaren kuuluu olla alempana. Minkä merkkiset jouset? Itse kyllä veikkaisin että jousissa on vikaa, jos iskarin ja jousen kiinnitykset on kunnossa/oikein.
edit: niin semmonen että voisiko renkaissa olla jotain? ei kai?
Comment
-
Comment