Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kiristystiukkuudet vauhtipyörälle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • UMP-Blitz
    Newbiemmer
    • Nov 2007
    • 10

    Kiristystiukkuudet vauhtipyörälle

    Halloota

    Lauantaina lähtee nokinuijasta jo pahasti mekkaloiva vakiovauhtipyörä kopottamaan M3 pyörän tilalta. Uudet pultit on mutta momenttia ei ole tiedossa. Löytyisikö äkkiseltään kertoa? Laitetaanko jenkaliimaa?
    Onko muita paikkoja jotka on hyvä vetää momenttiin vai onko loput tyyliin sen verran kun uskaltaa?

    Jotain muitakin vinkkejä otan vastaan ihan kiitollisuutella, tämän vehkeen looraa eio tullu aiemmin halailtua.

    Timo
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #2
    Originally posted by UMP-Blitz View Post
    Halloota

    Lauantaina lähtee nokinuijasta jo pahasti mekkaloiva vakiovauhtipyörä kopottamaan M3 pyörän tilalta. Uudet pultit on mutta momenttia ei ole tiedossa. Löytyisikö äkkiseltään kertoa? Laitetaanko jenkaliimaa?
    Onko muita paikkoja jotka on hyvä vetää momenttiin vai onko loput tyyliin sen verran kun uskaltaa?

    Jotain muitakin vinkkejä otan vastaan ihan kiitollisuutella, tämän vehkeen looraa eio tullu aiemmin halailtua.

    Timo
    Pistätkö viä koneen tiedot, ettei tarvi hatusta heittää.
    Ja tietysti liimat väliin.
    Jos manuaali niin 105Nm.
    Last edited by Jasu; 17-01-2008, 20:54.
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • UMP-Blitz
      Newbiemmer
      • Nov 2007
      • 10

      #3
      Osaisipa kysyä järkeviä

      No hittolainen, teimpäs fiksun kysymyksen...

      Eli laitos on vm -92 E34 525TDS johon vaihettu kova laatikko automaatin tieltä joskus.

      Comment

      • UMP-Blitz
        Newbiemmer
        • Nov 2007
        • 10

        #4
        Voihan vitalis.

        Ohjeen ja kuvien mukaan kasattuna tuo ämmäläisen VP/kytkinsyteemi ei toimi. Levy tulee eripäin kuin kuvassa jossa on vakiopaketti.. Tuli sitten jumpattua looraa eestaas, katkottua ja nylpättyä muutamia pultteja kuten asiaan kuuluu ja todettu loppujen lopuksi, että muuten paketti toimii, mutta kytkinsyteemin liike on tuossa vakiossa liian pitkä eli polkimen kun tööttää lattiaan ottaa painelaakeria painava talla asetelmaan kiinni. No kytkin kyllä irrottaa jo ennen tuota eli ratkaisin asian hits... ööö... räkimällä metalliliimauskoneella rajoitintapin polkimeen.
        Nyt tuo toimii, ainakin toistaiseksi.

        Onkos kellään muulla tarvinnut tuollaista häksätystä tehdä vai ihanko on sopinut penarin M3 vauhtis 525 TDS:ään niks naks?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎