outoa,että täällä kysellään vioista,minkä eteen ei ole tehty tutkimuksia lainkaan...esim: autoni nykii... sinne pellin alle voi katsoa ja tutkia: ilmanmäärämittarinlekun vuodot,sytytystulppien kunnon,pakoputken vuodot enne lambdaa,ym.onko se nykyään niin vaikeaa katsoa ne perusasiat kuntoon ,ennekuin alkaa kyselemään missä on vika.välillä vaan tuntuu,että heti kun auto nykäisee kerran,niin jo ollaan kyselemässä vikaa.sitten todetaan:tulpatkin on vaihdettu 150 000km sitten kuulemma...hep hep.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vikojen kysely
Collapse
X
-
Melko outo on myös tämä sinun threadisi,oikeen omana aiheena pistit pystyyn!
Ei ole käynyt mielessä,että välttämättä joku ei tiedä mistä vikaa lähteä kartoittamaan.Täältä kokeneilta jätkiltä kysyminen ei maksa mitäänE36 95 316i Sedan
E39 97 540i Touring
E46 99 320Ci Coupe
E53 01 X5 4,4 V8
E65 05 730d
F10 11 523i Sedan
F90 08 320i Sedan
-
-
joo outo voipi olla...tuli ehkä kirjoitettua hieman liian kärkkäästi...:thinktarkoitin,että tuntuu tämä nykyajan uusavuttomuus iskeä jopa bmw harrastajiin.ei pahalla... täältä kyllä löytää avun todella moneen ongelmaan!mutta jos kumminkin yrittäisi pistää oman osaamisen kyselyn edelle?tosin tämä on vain oma mielipiteeni...yritän vai "potkia" oma-alotteisuuteen kavereita jotka ovat tottuneet samaan apua esim tällaisilta sivustoilta.M42B18
Comment
-
-
Originally posted by V-Power View PostMelko outo on myös tämä sinun threadisi,oikeen omana aiheena pistit pystyyn!
Ei ole käynyt mielessä,että välttämättä joku ei tiedä mistä vikaa lähteä kartoittamaan.Täältä kokeneilta jätkiltä kysyminen ei maksa mitään
uusien käyttäjien postaus kalastelujaBMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Monesti niitä neuvoja kysyy henkilö, joka ei oikeasti tiedä mistä kannattaisi aloittaa ja mitä pitää tarkistaa ja miten.
Se, että ei viitsitä ottaa asioista yhtään oma-aloitteisesti selvää (foorumin haulla) on taas laiskuutta mutta ei ihan kamalasti kaiva mun persettä jos joku täällä neuvoa kyselee. Apua varten tuo ongelmat osio foorumilla on, antamaan tietoa ja paikaksi jossa sitä voi muille jakaa.
Comment
-
-
Kerrataan vielä, on paha olla oma-aloitteinen jos ei ole ikinä ennen katsonut konepellin alle. Esim. oma autoni nyki joskus aika vittumaisesti. Auto on minun ensimmäinen auto, en ollut ikinä autoihin tehnyt muuta kuin vaihtanu renkaat ja jopa tankannut joskus. Kysyin täältä neuvoa kun en tiennyt että aiheuttakoo tuon nykimisen irtonainen vararengas takakontissa vai palanut sisävalo? Ei ollut tietoakaan haitariputkista, imuvuodoista, ilmamassamittarista tai mistään muustakaan.
Jos on asioita joita osaa, niin kai ihmiset ne pystyy tekemään kysymättäkin. Aika moni varmaan fiksailee autoja eikä paljoa täällä kysele, ne on niitä jotka vastailee."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Eiköhän moni yritä roplata itse niin pitkälle kuin kyvyt riittää... ja sen jälkeen kysele täältä. Itse uus bimmerinä tehny "itse" jo useamman rempan omaani autoon ns. omin avuin mutta ko. FOORUMIN avulla. Jotein KIITOS!!! Turhia kysymisiä ei olekaan vaan turhia vastauksia....E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Moppe77 View PostEiköhän moni yritä roplata itse niin pitkälle kuin kyvyt riittää... ja sen jälkeen kysele täältä. Itse uus bimmerinä tehny "itse" jo useamman rempan omaani autoon ns. omin avuin mutta ko. FOORUMIN avulla. Jotein KIITOS!!! Turhia kysymisiä ei olekaan vaan turhia vastauksia....ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by isowner View Postotan arvostelut vastaan!yritin vain edelleen kannustaa tietämättömiä/itsestään epävarmoja,mutta joudunkin itse tulilinjalle?nooh...olen vanhaa koulukuntaa,joka yrittää itse ratkaista ongelmat,jos en pysty niin sitten kysyn.ja bmw aiheiset kysyn täältä
Comment
-
-
Itse en ole autoalan ihminen ammatiltani, joten tietämiseni ja oma korjaamiseni varsin vähäistä ajan ja paikan puutteen vuoksi. Monistakaan konepellin alla olevista asioista en tiedä riittävästi ja yksi syy juurikin, miksi tällä forumilla olen, että täällä on avuliasta porukkaa ja lukemallakin opin sentään vähän, korjaamalla enemmän ! Ja mielestäni kysyä saa ja pitääkin. Ei ole olemassa tyhmää kysymystä.
Kiitos kaikille avuliaille auttajille. Nickejä erikseen mainitsematta, osa varmasti tietää, keitä tarkoitan.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Ei kannata mennä huutelemaan että muut on idiootteja kun ei tiedä että mistä moottoriin lisätään öljyä tai miten tehdään joku pikku remontti :think
Topicin alottaja itse kysyy "onko normaalia että autoni perä on matalammalla kuin keula".. ja jälkikäteen muualla kehuu että on tee se itse mies..
Että miettisin 2 kertaa ennen submit napin painamista
Mulle ainakin on ollut hyötyä tästä foorumista niiiin paljon että en edes voisi kuvitella sanovani että olen ilman täältä saatuja vinkkejä/avuja selviytynyt joka remontista..
ite olen moottoreiden ja kaiken pyörillä liikkuvan kanssa rassannut muksusta asti niin jonkun verran on kokemusta mutta täällä kirjottelee semmosia neroja ja tietäjiä että kysyn mielellään heiltä varmistusta asiaan ennenkuin menen kokeilemaan
Paljon on myös sellaisia kavereita tässäkin porukassa jotka ikänsä ovat asuneet kaupungissa ja autoihin ovat tutustuneet vasta ajokortin saatuaan,heitä "tietämättömiä" on mukava rohkaista ja auttaa eteenpäin harrastuksen parissa
Autoharrastus on hieno harrastus.. eikä kaikki oo seppiä syntyessäänE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
Comment