Announcement

Collapse
No announcement yet.

miten eroaa ameriikan bemu eurooppalaisesta??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NOBO
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 37

    miten eroaa ameriikan bemu eurooppalaisesta??

    tässä ihan mielenkiinnosta kyselen että miten usa x5 eroavat näistä euroopan malleista??? ja myös muut usasta tänne kulkeutuneet bemarit...
  • Jarse
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 96

    #2
    Sähköissä on eroja ja saastemääräysten takia pari heppaa uupuu.
    Sumuvaloa ei ole takana ja etuvilkuissa on myös parkkivalotoiminta joka täytyy poistaa. Noi nyt tärkeimpinä ainakin muistuu mieleen.
    X5 4.6is -02
    sigpic
    #530dA Touring -00
    #525iA -91

    Comment

    • 928 GTS
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2006
      • 1559
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by Jarse View Post
      saastemääräysten takia pari heppaa uupuu.
      Riippuu mallista. USA:ssa on erilainen tapa mitata hevosia. Tuo SAE net standardi eroaa aavistuksen Euroopassa käytetystä DIN:stä tai millä EU nimellä sitä nykyisin kutsutaankaan. Pääasia on kuitenkin, että esim. 300 hv DIN on 296 SAE jne eli kyseessä 1:1 sama kone mutta eri normista johtuen teho putoaa Atlantin toisella puolella muutaman hevosen.

      Ennen vuotta -72 SAE mitattiin toisella tavalla eli ilman apulaitteita. Tulokset on useamman kymmenen prosenttia suurempia kun nykyinen SAE net. Näitä vanhoja arvoja kutsutaan nimellä SAE gross.
      -92 928 GTS
      -98 550 Maranello

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎