Nyt on kiire, ketä mahtais myydä stefan? Öljy vuoto koneessa, luultavasti tuo kampiakselin stefa on njet rabota ja auto menossa viikonloppuna työn alle.
Auto on e38 M60 koneella.
No eikös Laakkoselta/jostain muusta BMW-varaosaliikkeestä löydy?
joo niinpä tietenkin. korjaamon piti nuo perjantaiks mulle hommata mut tänään ilmottivat etteivät saa hommattua niitä. siitä pelko ettei näitä saakkaan niin helposti. täytyypä huomenna kysästä laakkoselta
Ei kannata sitten laittaa sinne esim. tavallista mustaa stefaa, jonka "huulessa" ei ole semmosia oletettavasti öljyn pyyhkimiseen tarkoitettuja raitoja. Ite tein sen virheen, kun en muistanut ostaa alkuperäistä laatikon vaihdon yhteydessä, ja menikin vaan pari kuukautta kun uusi stefa alkoi tihkua. Oletan tuon johtuvan tuosta vääränlaisesta stefasta. Joku asiasta tietävä voisi kommentoida!:think
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Yleensä siihen stefan huulen kohdalle kuluu pieni ura, jolloin uusikaan stefa ei kunnolla pidä öljyjä. Ongelma vielä pahenee jos uusi stefa on vähänkään vinossa siihen uraan nähden. Itse olen laittanut uuden vähän ulommas jolloin se on akselilla eri kohdassa. Yleensä niissä on pelivaraa sen verran.
tähän nyt vaihdetaan laatikko kans ja samalla tuo stefa uusitaan, jos sieltä laakkoselta jonkun stefan nyt löytää niin onko odotettavissa että vuotaa taas parin kuukauden päästä?
Mieluiten sellanen jossa ns. urat pistämässä öljyä takasin päin. ja jos vaan varaa on sen verran että saa stefan jätettyä pois siitä urasta joka tuntuu kynnellä todennäkösesti niin aina vaan parempi
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment