Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 525 TDS -89 käynnistys ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kiqero325
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2007
    • 1303
    • Mansesteri

    Bmw 525 TDS -89 käynnistys ongelma

    eli ongelma on seuraavanlainen. jos auton jättää nokka ylöspäin pieneenki mäkeen tunniks pariks niin sen jälkeen auto ei enää käynnisty vaan se pitää työntää/hinata käymään. startti pyörii mutta auto ei vaan suostu lähteä käymää. mutta jos auton jättää sen jälkeen vaikka yön yli ihan suoraan/nokka alaspäin niin voi hyvällä säkällä lähteä seuraavana päivänä käyntii. Auto on alunperin ollut 520i. eli tekniikka on vaihdettu -01. jolloin myös perä,mittaristo,vaihteisto. mikä on vikana?? kertokaa te viisaat mulle!
    muuten auto toimii erittäin hyvin.
    Last edited by kiqero325; 24-01-2008, 10:23. Reason: puuttuu teksiä..:D
    E39 528 M-Sport -97
    ex:
    E34 525 m50b25 -90
    E30 316i Bavaria -91
    E36 325 sedan -91
    E30 325 2,7 eagleracing -86
    E36 325 coupe -92
    E34 535 -89
    E34 525Tds -89
    volvo 240 race -86




  • uti
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 195

    #2
    Siirtopumppu

    Siirtopumppu jos ei toimi niin käyttäytyy juuri noin. Täydellä tankilla vielä toimii.

    Comment

    • ongelmalapsi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1063
      • Hämeenlinna

      #3
      Siirtopumppu/ilma vuoto...
      -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
      -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
      -Voimaa.com Ohjelmoinnit
      -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
      -Ilmastointi huolto alkaen 69€
      Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
      GMC Topkick C6500 rollback -95
      Ford F-350 4X4 Wrecker -97
      E46 330xiA -02
      Chrysler neon -99

      Comment

      • junnu.l
        Bimmer Rookie
        • Mar 2005
        • 72
        • Tammisaari

        #4
        Siirtopumppu

        Minulta löytyy ylimääräinen siirtopumppu, jos on tarvis.

        Vastaa yv.
        525 tdA touring -96
        Harley Davidson Pan Shovel -63

        Comment

        • kiqero325
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2007
          • 1303
          • Mansesteri

          #5
          kiitos kaikille helpistä!
          E39 528 M-Sport -97
          ex:
          E34 525 m50b25 -90
          E30 316i Bavaria -91
          E36 325 sedan -91
          E30 325 2,7 eagleracing -86
          E36 325 coupe -92
          E34 535 -89
          E34 525Tds -89
          volvo 240 race -86




          Comment

          • casino
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 663
            • Keski-Suomi

            #6
            Suuttimien ylivuotoletkut

            Kannattaa myös tarkistaa suuttimilta lähtevät ns. ylivuotoletkut.

            Varmuuden vuoksi kannattaa uusia ne.

            Eli menet tarvikeliikkeeseen ja pyydät 3.2mm sisähalkaisijaltaa olevaa kangaspäällysteistä dieselsuuttimien ylivuotoputkea 1,5 metriä niin varmasti riittää.

            Ja suoritat vaihtotyön
            Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
            Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
            http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

            e39 -530d touring 11/1999
            ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

            Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

            Comment

            • myrtsi
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2002
              • 347
              • pornainen

              #7
              kannattaa tarkistaa ensin ne letkut niistä suuttimista ja suutimet ennenkuin rupee pumppuja vaihtelee.mulla vuotaa itsellä se sähköpiuhallinen suutin ja samat oireet saa aina etsiä mäki parkin että saa keulan alas.ja niitä kangas päälysteisiä letkuja yksi diesel korjaaja ei suositellut vaan antoi jotain tavallista kumiletkua.
              E30 325i e34 520i e61 530d s211 e280cdi

              Comment

              • e39tds
                Newbiemmer
                • Mar 2006
                • 19
                • Helsinki

                #8
                Originally posted by myrtsi View Post
                kannattaa tarkistaa ensin ne letkut niistä suuttimista ja suutimet ennenkuin rupee pumppuja vaihtelee.mulla vuotaa itsellä se sähköpiuhallinen suutin ja samat oireet saa aina etsiä mäki parkin että saa keulan alas.ja niitä kangas päälysteisiä letkuja yksi diesel korjaaja ei suositellut vaan antoi jotain tavallista kumiletkua.

                Jos paluuletkut kosteana, niin silloin suodattaa läpi .
                Kangaspäällysteinen -vaalea alkuperäinen- ei suodata. Musta kumiletku haurastuu. Käynnistymisongelmaan en kuitenkaan usko paluupuolen tapahtumien vaikuttavan. Oli sitten nenä alas- tai ylöspäin.
                Aikoinaan e28td:ssa nenän asento vaikutti, mutta vain sen verran, että saattoi puheeksi ottaa. Mitään erityisiä korjausremontteja en siitä syystä kulkimelle tehnyt. Muita kyllä, myydessäni -02 härvelin kilsoja oli 650k. Ja keväällä -07 näin viimeksi.
                e39tdsA, ex e28td, e34tdA

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎