Jäähdytysnesteestä

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jasu
    replied
    Originally posted by Stiffi View Post
    En tiä olenko tumpelo vai mikä =) mutta mulla on autossa neonkeltaista/vihreää nestettä sisällä onko tuo jotain bmw omaa vai mitä? punaiset ja normivihreät on kyllä tuttuja
    Saattaa olla Crystal-nimistä jäähdytinnestettä.

Leave a comment:

• Stiffi
    replied
    joo tosiaan on e39 523ia -00 tuo tosiaan poikkes normaali vihreästä aikalailla

Leave a comment:

• seidltuning
    replied
    ja mikä bmw oli kyseessä
    toi vihreä (meidän oma näyttää sellaselta neon vihreältä) on ihan normaali jäähdytysnestettä ja kaikissa bemareissa ei todellakaan ole punaista eli silikaatti vapaata

Leave a comment:

• Valkman
    replied
    No itseasiassa bemarin koneeseen laitetaan nestettä, joka näyttää ruskealta purkissa, mutta punaiselta päivänvalossa... eli jotain poikkeavaa tuosta normaalista punaisesta on, mutta itse olen laittanut perus punaista nestettä omaan autoon ja ainakaan mitään ongelmaa puuroutumisesta ei ole ollut...

Lieneekö sitten tuo bemarin long life neste syynä siihen, ettei muuta periaatteessa saisi sekoittaa.

Leave a comment:

• Stiffi
    started a topic Jäähdytysnesteestä

Jäähdytysnesteestä

En tiä olenko tumpelo vai mikä =) mutta mulla on autossa neonkeltaista/vihreää nestettä sisällä onko tuo jotain bmw omaa vai mitä? punaiset ja normivihreät on kyllä tuttuja
Working...