Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rikoinko poikani Bemarin? Ethän kerro...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kizmo
    Newbiemmer
    • Dec 2005
    • 11

    #16
    Täytyy kyllä todeta että on heikosti suunniteltu nykyajan autosähköt jos tuollaisesta ottavat nokkiinsa. Ikäviä jännitepiikkejä muodostuu aina, mutta ne voidaan kyllä 'tappaa' varsin helposti.

    Liekö tämä sitä säästöä..
    - - - -Taita ja revi tästä- - - -

    Comment

    • h3ba
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2007
      • 334
      • Oulu

      #17
      aika hauskaa tää topicin alotus yleensähän se on "rikoinko iskän bemarin... elä kerro iskälle"
      MB S210 320CDI Avantgarde -00
      xXx:
      MB S124 300TDT -92

      MB C124 300CE 24V Sportline -91
      MB W124 300D -93
      BMW E34 525tdsA Touring 147hk++ -92
      MB W201 190D -84
      BMW E32 735iA -89

      Comment

      • himonussija
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2005
        • 392
        • Finland

        #18
        Originally posted by Zoorni View Post
        Starttasin poikani 523I e39 -96 autoa, joka oli seissyt 3 viikkoa (poika aloitti armeijan). Auto kävi n. 2 sekuntia ja sammui. Starttasin uudelleen ja tuntuma oli kuin moottorissa ei olisi ollut puristuksia ollenkaan, eikä se myöskään lähtenyt käyntiin. Ei edes luvannut. Startti pyörittää kovaa vauhtia. Missä vika?
        Meille sattui samanlainen tapaus 1/2 vuotta sitten aivan samoilla oireilla. Hinasimme auton liikkeeseen, josta sen ostimme. Olivat vaihtaneet ruiskupumpun, kun kuulemma 200tkm ajetussa sellainen on jo vaihtokunnossa. Ja auto on pelittänyt siitä lähtien aivan moitteettomasti.

        Nyt tietenkin ihmettelen, että voiko taas olla sama vika. Pumpulla ei ainakaan ole ajettu kuin max 10tkm ja se oli Bemarin alkuperäinen.

        Voiko siellä olla jokin muu vika? Sulake, rele t.m.s.

        Auttakaa isää mäessä, kun en uskalla pojalle mitään vielä kertoa. Täytyy tästä vielä prikaatiin soittaa ja pytää, etteivät päästä lomille, ennen kuin vika selviää

        Joo, se on tämä hydraulisten vennttiilinnostajien ominaisuus. Ei saisi vain pyöräyttää moottoria ja saman tien sammuttaa, venttiilit jää auki. Saman totesin omasta E39:stä pari viikkoa sitten kun pesin auton ja siirsin sen kuivumaan pihan toiselle puolelle. Sai sahata hetken käyntiin.

        Ja tuossa taas yksi esimerkki siitä miksen huollata autoani liikkeessä. Ne ei siellä tiedä mistään mitään tai sitten vain keksivät tuollaista jotta saisivat rahastaa. Ihan uutta että näistä ruiskupumput menisivät

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎