onko kellään tietoa miten tyhjäkäynti asetukset idle control ja closed loop pitäisi olla megassa että toimisi normaalisti?? autossa auton oma kolminapanen tyhjäkäynti moottori joista yksi napa maassa ja välissä 33ohm vastus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tyhjäkäynti
Collapse
X
-
Closed looppia en ainakaan ite ikinä saanut pelittää ykkösmegassa. Jaksanu sitten leikkiä sen kanssa kun warmupillakin pelitti täysin.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Originally posted by Cell View PostClosed looppia en ainakaan ite ikinä saanut pelittää ykkösmegassa. Jaksanu sitten leikkiä sen kanssa kun warmupillakin pelitti täysin.tuli laitettua volvo 850 2,5 T AWD
Comment
-
-
Tyhjäkäyntimoottorilla normisti. Warmupissa säädät kylmän ja lämpimän arvot ja "käyntilämpötilan". Lämpimän arvo on se paljonko vena on auki kun kone on lämmin, eli ei se kiinni asti mene. Erona closed loopissa on siis se, että kone yrittää itse hakea sopivan venan aukiolosäädön, eli asetat sinne varsinaisen aukiolon sijaan tavoitekierrosluvun. Idle control säätöjä en muista, pitää kaivaa.
Ykkös vai kakkosmega? Semmoinen muistikuva että ykkösessä tuo closed loop pwm venalla oli ns. "experimental" ominaisuus.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment