Miten asetatte autonne huurteenpoiston tällaisilla ilmoilla kun sisään tulee kengistä ja vaatteista kosteutta, jonka vuoksi ikkunat huurustuvat. Tuulilasin saa puhtaaksi melko nopeasti, sivuikkunoiden kanssa menee pitempään. Minulla on ollut erityisesti ongelmia takalasin kanssa. Siinä oleva "hiki" ei meinaa lähteä millään. En ole viitsinyt laittaa takalasin lämmittäjää päälle koska kyse ei ole suoranaisesti sen sulattamisesta. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huurteenpoisto laseista
Collapse
X
-
Huurteenpoisto laseista
Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.
Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)
Now: Lamborghini Gallardo 2006
Bmw E39 520 i M5 look (98)
Tags: None
-
-
Täytyy kokeilla tuota huurtumisenestoainetta, ja pitää takalasin lämmitintä päällä.Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.
Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)
Now: Lamborghini Gallardo 2006
Bmw E39 520 i M5 look (98)
Comment
-
-
Originally posted by bmwbil View PostMiten asetatte autonne huurteenpoiston tällaisilla ilmoilla kun sisään tulee kengistä ja vaatteista kosteutta, jonka vuoksi ikkunat huurustuvat. Tuulilasin saa puhtaaksi melko nopeasti, sivuikkunoiden kanssa menee pitempään. Minulla on ollut erityisesti ongelmia takalasin kanssa. Siinä oleva "hiki" ei meinaa lähteä millään. En ole viitsinyt laittaa takalasin lämmittäjää päälle koska kyse ei ole suoranaisesti sen sulattamisesta. :thinkBorn to kill ants
teki niin tai näin...aina väärinpäinTeen kaarien pokkaukset tarkemmin,varmemmin ja paremmin kuin muut. 0404160132BMW 740d
Honda Legend 3.2 V6 "riisi"
BMW 525 tds med holset.
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostEipä taida lähtä pakkasella päälle.
aattelin että jos se kuivain kuitenkin toimis myös pakkasella.
kylmäkoneenhan on aivan turha pakkasella toimia ku saa raitista ulkoilmastaki.!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
-
Originally posted by ruikki View Postjoo nii tiesinki mutta en aivan selvillä oo että miten se ilmastointi toimii siksi kysymysmerkki perässä.
aattelin että jos se kuivain kuitenkin toimis myös pakkasella.
kylmäkoneenhan on aivan turha pakkasella toimia ku saa raitista ulkoilmastaki.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment