Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin puhelin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kooma69
    Newbiemmer
    • Feb 2007
    • 26

Bemarin puhelin

Hei!

Mulla on bmw 530 DA touring vm 2001 jossa bemarin oma puhelin. Puhelimeen on hommattu soneran rinnakkaiskortti, jonka pitäisi olla käypänen tähän puhelimeen. Navinäyttöön tulee ilmoitus insert card vaikka kortti on paikallaan. Onko tietoa mistä vika voisi johtua.

Mahtaako Jyväskylän seudulla olla asiantuntevaa korjaamoa, jossa puhelimen voisi huoltaa.
  • TROCK
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 435
    • Tampere

Originally posted by kooma69 View Post
    Hei!

Mulla on bmw 530 DA touring vm 2001 jossa bemarin oma puhelin. Puhelimeen on hommattu soneran rinnakkaiskortti, jonka pitäisi olla käypänen tähän puhelimeen. Navinäyttöön tulee ilmoitus insert card vaikka kortti on paikallaan. Onko tietoa mistä vika voisi johtua.

Mahtaako Jyväskylän seudulla olla asiantuntevaa korjaamoa, jossa puhelimen voisi huoltaa.
    Itse tappelin hetken toissa päivänä saman asian kanssa. Auto kylläkin e61, mutta kait nuo luurit ovat samanlaisia. Olethan varma, että simmi on varmasti hyvin paikallaan? Mulla se nimittäin ei aluksi ollut. Sen jälkeen kun napsautin sen kunnolla paikalleen, alkoi homma pelittään.
    - - - - - - -
    F10 520dA
    ex E61 530dA, ex E39 530dA

Comment

• soldia
      Banned
      • Feb 2006
      • 725
      • Planet X

Originally posted by kooma69 View Post
      Hei!

Huomioitko kaksi paikkaa johon sim-kortin voi laittaa?

Toinen konsolissa ja toinen taka-boksissa.
      Last edited by soldia; 13-02-2008, 22:35.

Comment

• Cride80
        BTCF Member
        • Mar 2007
        • 141
        • vantaa

Originally posted by soldia View Post
        Huomioitko kaksi paikkaa johon sim-kortin voi laittaa?

Toinen konsolissa ja toinen taka-boksissa.
        Kaverin seiskassa ihmeteltiin kans mix ei pelitä mutta sitten kaivettiin takakontista se yksikkö irti ja sieltä löytyi kiinnike raudan takaa paikka johon sujauttaa kortti ja johan alko pelata...
        Born to kill ants

teki niin tai näin...aina väärinpäin
        Teen kaarien pokkaukset tarkemmin,varmemmin ja paremmin kuin muut. 0404160132
        BMW 740d
        Honda Legend 3.2 V6 "riisi"
        BMW 525 tds med holset.

Comment

• AkiV
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 329

moro!

mulla oli sama waiva soneran kortilla... elisan simmi toimi hyvin, mutta soneran simmi huuti vaan että Simmi epäkelpo tms?

menin perumaan jo multisimmipalvelun perkule...missä takapoksissa se puhelinyksikkö on ?!?

-a-
          E39 530dA Touring -00

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎