Eli katsastuksessa ilmeni tuollainen koodi ja tietysti hylky... Autossa ei ole mitään havaittavaa vikaa. Viime vuoden lopulla laakkosella vaihdettiin imunokka-akseli impulssianturi. Ei kait vaan sama vika ? (Ennen kyseisen anturin vaihtoa oli kyllä kaikennäköistä nykimistä) auto on vm02 e39
vikakoodi p 1619
Collapse
X
-
Tuossa linkkiä koodilistaan:
-
-
Lainataampa hieman topikkia. Tietääkö kukaan mitä tarkottaa vikakoodit 2721, 2813 ja 27B8 Auto e46 316 valvetronic ilmoitti nämä koodit eikä oikein searchilla selvinny mitä ne vois tarkottaa. auto nyki eilen ankarasti mutta nyt taas jotenkuten toimii
Em sivuista ei ollut hyötyä
Comment
-
Tuolta löysin jotain koodeja vastaavia selityksiä:
E39 ja E91
Comment
-
kiitos harri tuosta linkistähän ne löytykin
osaako joku suomentaa:
2721 AfterCat 02 Sensor aging bank1
2813 Control unit monitoring group A
27B8 Plausibility diff pressure sensor
Comment
-
Onko tuo koodi P1619 hylkäysperuste katsastuksessa? Katsuri löyti tuon leimalla mutta ei osannut sanoa mikä se on ja löi suoraan hylyn.
Termariin/anturiin joo viittaa ja salavalikosta kun oon seurannu lämpötiloja niin vaihtokunnossa se on.Bmw 525iA -02
Comment
-
Eikös tuo ole MAP anturi eli imusarjan paineanturi. Tai sitten termostaattiE34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
Originally posted by Wildchild View PostOnko tuo koodi P1619 hylkäysperuste katsastuksessa? Katsuri löyti tuon leimalla mutta ei osannut sanoa mikä se on ja löi suoraan hylyn.
Termariin/anturiin joo viittaa ja salavalikosta kun oon seurannu lämpötiloja niin vaihtokunnossa se on.
Comment
Comment