Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eberi temppuilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • enyce
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 381
    • LTI

    #16
    sanokaas nyt tietäjät mä ku laitan vekottimen käyntii se lähtee ottaa kierroksia ja ku saavuttaa huiput eli noin 2min. ni kaukosäätimeen tulee teksti "err" ja se siitä. eli oinko kellää vastaavaa mutta jo ratkennutta murhetta
    Mjaa...
    E70 3.0sd
    EX:e36M3individual cäbi
    EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
    EX: 523iSUOMIAUTO

    Comment

    • Noppe
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2006
      • 535
      • Kuopio

      #17
      Originally posted by Hebbu ///M3 View Post
      eipä auttanu bensa seassa mutta nyt kun olen koittanu niin joka kerta kun tuo pa-letku pumpulta suuttimelle on irti niin lähtee ekalla yrittämällä käyntiin tuo pökäle. Taitaa vaan olla niin karstanen tuo palopesä tai sitten pa-pumpun ohjaus on viallinen.
      Ei sen kyllä pitäs pysyä käynnissä jos ohjaus olisi viallinen..:think
      Otat vaan sen koko vehkeen irti ja käytät auki, niin näät onko se karstanen (todennäköisesti on). Ei ole monella pultilla kasassa, kunhan muistaa olla olla varovainen ohjainlaitteen pistokkeen kanssa(päädyn sisässä).

      edit: Hehku jos on erittäin karstanen, niin saattaa tehdä tuota eli hehkun pitää antaa ensin polttaa karsta pois ennen polttoaineen syöttämistä(sinun tapauksessa nykästä pa-letku irti), muuten tukehtuu...
      Last edited by Noppe; 05-03-2008, 22:53.

      Comment

      • an13
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2005
        • 260

        #18
        Originally posted by enyce View Post
        sanokaas nyt tietäjät mä ku laitan vekottimen käyntii se lähtee ottaa kierroksia ja ku saavuttaa huiput eli noin 2min. ni kaukosäätimeen tulee teksti "err" ja se siitä. eli oinko kellää vastaavaa mutta jo ratkennutta murhetta
        Kaukosäätimenä varmaankin TP5. Vikakoodit siitä saa luettua "salavalikolla" eli ensin P, P, pitkään-P. Tulee oooo. Sitten Liekki, P, Liekki, Liekki, P. Niin näkyy 5 viimeisintä koodia siinä sitten nuolilla ja voipi myös resetoida ne. Veikataan että siellä on 52 eli varoaika ylittynyt, joka enimmäkseen johtuisi siitä ettei saa bensaa. Naputtaako pumppu ok? Onko letkut tarpeeksi ohuet (orkkis) että paineet riittää ja eihän mene ilmaa mistään välistä? Onko tankista otettu paluusta vai putkella, jotta saako tarpeeksi ainetta?
        ex-535iA E34

        Comment

        • enyce
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2007
          • 381
          • LTI

          #19
          http://www.eberspaecher.com/servlet/...6869/image.jpg siinä kuv rämpästä kaikki on orkkista ja tehty mukana tulleen ohjeen ja kyl se lähtee siis pyörii työntää pakokaasua omasta putkesta jne. mut koko ruljanssi pyörii vain max.2min
          Mjaa...
          E70 3.0sd
          EX:e36M3individual cäbi
          EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
          EX: 523iSUOMIAUTO

          Comment

          • an13
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2005
            • 260

            #20
            Tuo on sitten EasyStartR+ ja siinähän on diagnostiikka paljon helpompaa saada esille, eberilläkin tajunneet ettei sitä tarvitse kätkeä. Eli laitetaan lämmitin päälle, odotetaan hetki, painetaan kakesta yhtä aikaa < ja >. Sanoo AF:00 jos ei ole vikaa, muuten siinä on ne vikakoodit, nuolilla voi kelata.
            Vikakoodien selitykset löytyy vaikka tuolta: http://www.kotikone.fi/juha.ritala/e...w_manuaali.pdf
            ex-535iA E34

            Comment

            • enyce
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2007
              • 381
              • LTI

              #21
              ndia=wtf
              Mjaa...
              E70 3.0sd
              EX:e36M3individual cäbi
              EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
              EX: 523iSUOMIAUTO

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎