sanokaas nyt tietäjät mä ku laitan vekottimen käyntii se lähtee ottaa kierroksia ja ku saavuttaa huiput eli noin 2min. ni kaukosäätimeen tulee teksti "err" ja se siitä. eli oinko kellää vastaavaa mutta jo ratkennutta murhetta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eberi temppuilee
Collapse
X
-
Originally posted by Hebbu ///M3 View Posteipä auttanu bensa seassa mutta nyt kun olen koittanu niin joka kerta kun tuo pa-letku pumpulta suuttimelle on irti niin lähtee ekalla yrittämällä käyntiin tuo pökäle. Taitaa vaan olla niin karstanen tuo palopesä tai sitten pa-pumpun ohjaus on viallinen.
Otat vaan sen koko vehkeen irti ja käytät auki, niin näät onko se karstanen (todennäköisesti on). Ei ole monella pultilla kasassa, kunhan muistaa olla olla varovainen ohjainlaitteen pistokkeen kanssa(päädyn sisässä).
edit: Hehku jos on erittäin karstanen, niin saattaa tehdä tuota eli hehkun pitää antaa ensin polttaa karsta pois ennen polttoaineen syöttämistä(sinun tapauksessa nykästä pa-letku irti), muuten tukehtuu...Last edited by Noppe; 05-03-2008, 22:53.
Comment
-
-
Originally posted by enyce View Postsanokaas nyt tietäjät mä ku laitan vekottimen käyntii se lähtee ottaa kierroksia ja ku saavuttaa huiput eli noin 2min. ni kaukosäätimeen tulee teksti "err" ja se siitä. eli oinko kellää vastaavaa mutta jo ratkennutta murhettaex-535iA E34
Comment
-
-
http://www.eberspaecher.com/servlet/...6869/image.jpg siinä kuv rämpästä kaikki on orkkista ja tehty mukana tulleen ohjeen ja kyl se lähtee siis pyörii työntää pakokaasua omasta putkesta jne. mut koko ruljanssi pyörii vain max.2minMjaa...
E70 3.0sd
EX:e36M3individual cäbi
EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
EX: 523iSUOMIAUTO
Comment
-
-
Tuo on sitten EasyStartR+ ja siinähän on diagnostiikka paljon helpompaa saada esille, eberilläkin tajunneet ettei sitä tarvitse kätkeä. Eli laitetaan lämmitin päälle, odotetaan hetki, painetaan kakesta yhtä aikaa < ja >. Sanoo AF:00 jos ei ole vikaa, muuten siinä on ne vikakoodit, nuolilla voi kelata.
Vikakoodien selitykset löytyy vaikka tuolta: http://www.kotikone.fi/juha.ritala/e...w_manuaali.pdfex-535iA E34
Comment
-
Comment