Announcement

Collapse
No announcement yet.

750ia vm88 pakosarjat?+muuta korjattavaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaskaz
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 205
    • Tampere

750ia vm88 pakosarjat?+muuta korjattavaa

käytin tänään sitten auton metroauto hatanpäällä katsastus tarkistuksessa ja kävi ilmi että jäännös happea on liikaa ja vuotaa pakosarjasta.sitten korjaamolla ilmoitti työn maksavan 750e mitenkäs siellä on tiloja altapäin jos pääsisi itse ns pikakorjaamaan vuodon tahdalla onko mtn mahdollisuutta?

toinen oli että toisenpuolen takajarruputket on vaihtokunnossa niin saako tuommoisia valmiina vai joutuuko itse tekemään, myös ot pumppu vuotaa jonkin verran ja ohjaus on ollut hieman jäykkä jo ostosta asti niin käykö uusi pumppu ihan mistä vaan vm88 750:stä:think

sitten kyselin tomaatin öljyjen vaihtoa niin kertoi sen olevan 300-350e luokkaa eikö prkl kukaan tee tampereella halvemmalla? ja puhuuko siellä bmw servicessä kukaan SUOMEA!:S
    Last edited by Jaskaz; 26-02-2008, 19:08.
    Bmw e39 523i sedan vm97

ex e34 525ix touring
    ex mb 300ce sl
    ex e32 750ia luxury
    ex e34 525i
    ex mb 300sel
    ex e34 520 24v
  • Jarzu
    Bimmer Rookie
    • Feb 2003
    • 148

Itse hitsautin haljenneen pakosarjan pajalla, jossa oli rosterihitsauslaitteet. Maksoi vain 20 € ja on kestänyt hyvin...

Comment

• Kump
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 83

osia

Kaikkia osia saat kyllä bemu liikkeestä eli metroautosta, myös jarru osia.

Vaihteiston öljynvaihto helppo homma itse, ostat suodattimen sieltä samalla ja valutat vanhat öljyt ulos ja mittaat paljoko tulee pihalle. Jotain 3+ litraa pitäs tulla mutta jos nostat etupäätä ylemmäs niin tulee enempi. Sitten alapää auki ja uus suodatin sisään ja samanverran öljyä tilalle mitä ulos tuli(mikäli nesteen määrä on oikea alussa). Jos ei niin tarkka saa olla jotta oikeen määrän täytät. Kone käynnissä ja nesteen lämpötila noin 30c ja niiden mittatikun pallojen väliin pitäs mennä. Öljyn neuvoo myyjä,jotain ATF se oli.

Kump

Comment

• aapok
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 807
        • Liperi

Vaihdatin omaan 850:seen laatikon öljyt Joensuun öljypisteellä niin se maksoi n.100€, suodattimen kävin kyllä merkkiliikkeestä. Olisi helppo homma tehdä itsekin muttei tule niin dramaattisen paljoa halvemmaksi että kehtaisi.
        -Aapo-

520da touring Lci M-sport -07
        1600-2 -68 (kaveriprojekti)
        Chevrolet Avalanche LTZ -09
        Sea Ray 230 sundancer -94

Comment

• Jaskaz
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 205
          • Tampere

jees tuossa mun autossa on loota vissiinki ZF4HP-22? suotimen ja tiivisteet löydän kaupasta mut meneekö sinne dextron 3 luokan öljy?
          Bmw e39 523i sedan vm97

ex e34 525ix touring
          ex mb 300ce sl
          ex e32 750ia luxury
          ex e34 525i
          ex mb 300sel
          ex e34 520 24v

Comment

• ihu412
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 263
            • Tampere/Rovaniemi

autossasi on zf4hp24 loota ja dexron 3 tyypin öljy käy.Nimimerkki r.w. myy purkuosia tallintyhjennys palstalla juuri saman vuotiseen 750:iin.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎