Vaihdoin kokeilumielessä tulpat boschilaisista(Super F7LDCR) NGK:n BKR6EK -tulppiin, siinä toivossa, että pääsisin moottorin pätkimisestä eroon. Ei varsinaisesti yllättänyt, kun käyntiin ei tullut mitään eroa, mutta kahden paikallaan olleen Boschilaisen väri hieman huolestuttaa. Nelos- ja kuutospytyn tulpat oli harmahtavat, tai ainakin selkeästi eriväriset verrattuna muihin pyttyihin. Joku ehkä osaa kertoa paremmin mistä tuo vois johtua, ja onko lähtölaskenta moottorituhoon alkanut..?![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Laihallahan nuo kaks pyttyä mahd. käy, mutta imusarjan tiivisteet vaihdoin pari viikkoa sitten, enkä ole muutenkaan imuvuotoja löytänyt.![Confused](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_confused.gif)
Pari kuvaa epäilyttävästä tulpasta vs. "kunnossa oleva tulppa", kuvissa tulppien molemmat puolet:
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Laihallahan nuo kaks pyttyä mahd. käy, mutta imusarjan tiivisteet vaihdoin pari viikkoa sitten, enkä ole muutenkaan imuvuotoja löytänyt.
![Confused](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_confused.gif)
Pari kuvaa epäilyttävästä tulpasta vs. "kunnossa oleva tulppa", kuvissa tulppien molemmat puolet:
Comment