Vaihdoin kokeilumielessä tulpat boschilaisista(Super F7LDCR) NGK:n BKR6EK -tulppiin, siinä toivossa, että pääsisin moottorin pätkimisestä eroon. Ei varsinaisesti yllättänyt, kun käyntiin ei tullut mitään eroa, mutta kahden paikallaan olleen Boschilaisen väri hieman huolestuttaa. Nelos- ja kuutospytyn tulpat oli harmahtavat, tai ainakin selkeästi eriväriset verrattuna muihin pyttyihin. Joku ehkä osaa kertoa paremmin mistä tuo vois johtua, ja onko lähtölaskenta moottorituhoon alkanut..?
Laihallahan nuo kaks pyttyä mahd. käy, mutta imusarjan tiivisteet vaihdoin pari viikkoa sitten, enkä ole muutenkaan imuvuotoja löytänyt.
Pari kuvaa epäilyttävästä tulpasta vs. "kunnossa oleva tulppa", kuvissa tulppien molemmat puolet:

Laihallahan nuo kaks pyttyä mahd. käy, mutta imusarjan tiivisteet vaihdoin pari viikkoa sitten, enkä ole muutenkaan imuvuotoja löytänyt.

Pari kuvaa epäilyttävästä tulpasta vs. "kunnossa oleva tulppa", kuvissa tulppien molemmat puolet:
Comment