Oispa kyllä mielenkiintoinen laitos. Vaikka joku 2-4m matkaksi niin oishan se aika leuhka :lol: Mut tosiaan minkälainen asentaa itse tuo.
Mistä automattisesti ovet avaava keskuslukko autoon?
Collapse
X
-
BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
-
-
Originally posted by iceboxEli kyseinen vermes toimii niin, että normaalien kaukosäätimien lisäksi mukaan tulee luottokortin kokoinen lähetinyksikkö jonka voi pistää vaikka lompakkoon. Sitten hälyttimeen ohjelmoidaan kuinka kauas kortin kanssa voi autosta mennä ennenkuin ovet menee lukkoon ja kuinka kauas, että hälytin menee päälle. Ja sama sitten lähestymiseen, että kuinka lähelle autoa pitää tulla, että ovet aukeaa. AD 2003 luettelossa olisi tuo hälyttimen merkki, mutta juuri sitä nyt ei sitten löydy, muut kataloogit kyllä löytyy :lol:
Comment
-
-
Tuo on aika jännää kun ihmiset ihmettelee millainen kyseinen härveli olisi asentaa itse. Mistäs me muut sitä tiedetään millainen elektroniikka-asentaja guru sielä toisessa päässä on vai löytyykö henkilö jolla ei pysy edes vasara kädessä :wink:
Itse kuvittelisin, että eipä se voi olla kovin vaikea kapine asentaa. Uskon, että helpompi kuin varashälytin. Olen siis itse asentanut hälyttimen ja muutenkin elektroniikka-asennukset sujuu.
Olisiko siis kohtuutonta pyytää hieman järkeä noihin asennuksen vaikeuden ihmettely kyselyihinEX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
-
Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by Aksu|Originally posted by eskoasko... ja kun on tottunut uudempien autojen kaukosäätöjen pitkiin kantomatkoihin, niin tässä mallissa ei ole jehuttava kantomatka. Vai liekköhän olen antennin asetellut laitteelle kunnolla...
Comment
-
Comment